دل به تازگی از تبلت ویندوزی جدیدی با نام Latitude 7220 Rugged Extreme رونمایی کرد. تبلت جدید دل برای استفاده در محیط‌های خاص طراحی شده و از مقاومت بالایی برخوردار است. همانطور که از نام این تبلت پیداست، این محصول در برابر باران، گرد‌وغبار، شن و ماسه و هرگونه شوک و لرزش مقاوم است. تحمل حرارتی این دستگاه از منفی ۲۰ درجه تا مثبت ۶۲ درجه سلسیوس اعلام شده است. وزن تبلت جدید دل تنها ۲.۹۳ پوند (۱.۳۲ کیلوگرم) است و دل ادعا می‌کند که سبک‌ترین و قدرتمندترین تبلت مقاوم خود را در این کلاس به بازار عرضه کرده است.

تبلت جدید Latitude 7220 دارای نمایشگر 12 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بوده و امکان استفاده از صفحه‌ لمسی آن با دستکش نیز فراهم شده است. این تبلت از پردازنده نسل نهم Core i7-8665U، حافظه رم 8 یا 16 گیگابایتی از نوع LPDDR3 و حداکثر 2 ترابایت حافظه SSD درکنار قابلیت اتصال به Wi-Fi 6 802.11ax بهره می برد.

نمایشگر دستگاه به‌گونه‌ای ساخته شده که نمایشگر آن در محیط‌های بیرون با حداکثر شدت روشنایی ۱۰۰۰ نیت قابل رویت باشد و در کنار آن از قابلیت‌هایی همچون ضد انعکاس (anti-glare) و ضد لکه (anti-smudge) نیز بهره می‌برد. بعلاوه تبلت جدید دل، قابلیت اتصال به شبکه‌ LTE را به‌صورت اختیاری دارا است و از کارت GPS اختصاصی، دوربین Windows Hello IR و حسگر اثر انگشت نیز به‌صورت اختیاری بهره می‌برد. دستگاه جدید با باتری‌های قابل تعویض، اسلات کارت microSD و طیف گسترده‌ای از پورت‌ها در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. تبلت Latitude 7220 Rugged Extreme هم اکنون با قیمت پایه‌ ۱۹۰۰ دلار به بازار عرضه شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *