کنسول و بازی

بازی‌های رایگان ماه نوامبر سرویس پلی‌استیشن پلاس مشخص شد

در آخرین روز از ماه اکتبر، سونی طبق روال همیشه از لیست بازی های رایگان ماه بعدی سرویس پلی استیشن پلاس پرده برداشت که براساس آن، بار دیگر دارندگان کنسول پلی استیشن 4 در طول این ماه میزبان دو اثر ویدیویی مختلف خواهند بود. مشترکین این سرویس می‌توانند از ماه آینده‌ میلادی، دو بازی Nioh و Outlast 2 را به حساب کاربری خود اضافه کرده و از تجربه‌ آن‌ها لذت ببرند.

اولین بازی رایگان این ماه، بازی سبک Souls شرکت Koei Tecmo یعنی Nioh است. این بازی که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، به اعتقاد بسیاری یکی از بهترین ساخته‌های سبک Souls بود که توسط شرکتی به جز FromSoftware ساخته شده است. با توجه به این که نسخه‌ دوم این سری در آینده‌‌ نزدیک و در ماه اسفند امسال منتشر می‌شود، هواداران می‌توانند از این فرصت برای تجربه‌ نسخه‌ی اول این سری استفاده کنند.

در کنار این اثر، کاربران کنسول پلی استیشن 4 طی ماه نوامبر می توانند از تجربه یکی از ترسناک ترین بازی های نسل هشتم یعنی Outlast 2 لذت ببرند. آن طور که به نظر می رسد، برگزاری جشن هالووین علت اصلی عرضه رایگان بازی برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس است که در طول ماه آتی می توانند خود را با یکی از بهترین عناوین ترسناک تاریخ بازی های ویدیویی سرگرم کنند. نسخه دوم بازی یک دنباله موفق از سری Outlast به شمار می رود که با حفظ المان های مثبت قسمت نخست و بهبود ایرادات پیشین، یک تجربه عالی از سبک ترس و وحشت به حساب می آید و مواردی از قبیل تعقیب های دلهره آور و دشمنان متنوع و صدالبته ترسناک باعث شده تا بی شک Outlast 2 را جزء بهترین آثار سال 2017 میلادی بدانیم.

کاربران می‌توانند از یک هفته‌ی دیگر یعنی در تاریخ ۱۴ آبان ماه سال جاری (۵ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) هر دو بازی یاد شده را به حساب کاربری خود اضافه کنند. همانند هر ماه، شرکت سونی یک ویدئوی کوتاه را نیز منتشر و در آن به معرفی عناوین رایگان این ماه مشترکین پلاس پرداخته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا