نرم افزار و اینترنت

واتس‌‌اپ قابلیت اثرانگشت را به نسخه اندروید اپلیکیشن اضافه کرد

در سال‌های اخیر شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جذاب و مهمی به پیام رسان محبوب واتساپ بودیم. حال تیم واتس اپ تصمیم گرفته است تا به منظور افزایش قابلیت‌های امنیتی خود و رفاه حال کاربران، قابلیت قفل گشایی با استفاده از اثر انگشت را به نسخه اندروید این پیام رسان اضافه کند.

پیش از این، واتس اپ قول داده بود که امنیت بیومتریک را برای اندرویدی ها، پس از اینکه این قابلیت برای برخی کاربران iOS منتشر شده بود، پیاده سازی کند. حال این قابلیت به شکل نهایی با عرضه بروزرسانی در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است. همچنین کاربران می‌توانند مدت زمان قفل شدن این پیام رسان را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنند.

آخرین نسخه واتس اپ به شما امکان می دهد تا گزارش های خود، مکالمات و برنامه واتس اپ خود را با اثر انگشت ثبت شده خود قفل کنید. شما می توانید این کار را در Settings > Account > Privacy > Fingerprint lock پس از به روزرسانی برنامه به جدیدترین نسخه انجام دهید. همچنین تنظیمات اضافی برای تایمر قفل وجود دارد، که بسیار مناسب است زیرا احتمالاً نمی خواهید هر بار که از برنامه استفاده می کنید  ابتدا مکالمات خود را باز کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا