فناوری

فیس بوک از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

شرکت فیس بوک به تازگی از لوگو جدید خود برای تمام پلتفرم هایش رونمایی کرد. بر اساس اعلام فیسبوک، این لوگو به گونه ای طراحی شده که نشان دهنده تفاوت میان اپلیکیشن ها و کمپانی مادر باشد.

این شرکت در حال حاضر به جای استفاده از عبارت From Facebook، لوگو جدید را برای این بخش استفاده می کند. این لوگو تنها عبارت فیس بوک را شامل می شود. فایل گیف منتشر شده، این لوگو را در رنگ های مختلف نشان می دهد که با توجه به اپلیکیشن های تحت مالکیت آن تغییر رنگ می دهد.

برای مثال رنگ سبز نشان دهنده واتس اپ، رنگ آبی نشان دهنده فیسبوک و رنگ مایل به صورتی نشان دهنده اینستاگرام است. در هفته های آینده این لوگوی جدید در محصولات فیسبوک و همچنین برای بازاریابی این شبکه اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد. فیس بوک همیشه از لوگوی خود برای نمایش چندین سرویس استفاده کرده است. این شبکه اجتماعی که از 15 سال پیش در بازار حضور دارد، هم اکنون بیش از هر زمان دیگری دارای زیرمجموعه است. این موضوع خود باعث تغییر لوگوی فیسبوک شده است.

فبس بوک هدف از طراحی جدید این لوگو را تحت مالکیت بودن اپلیکیشن هایش در قالب یک تیم برای کاربران عنوان کرده است. لوگوی جدید بدین منظور طراحی شده که تفاوت میان اپلیکیشن های تحت مالکیت فیسبوک و شرکت مادر را به نمایش بگذارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا