موبایل و تبلت

گلکسی اس 11 از نسل دوم دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد

گزارش‌های اولیه حکایت از آن داشتند که گلکسی اس 11 مجهز به سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX خواهد شد. این سنسور به نحوی محصول مشترک شرکت‌های سامسونگ و شیائومی محسوب می‌شود و قابلیت زوم 5 برابری پریسکوپی را دارد.

اما حالا توییتریست معروف، Iceuniverse، اطلاعات جدیدی را در این خصوص با کاربران به اشتراک گذاشته است. بر اساس این اطلاعات، سنسوری که در پرچمدار سال آینده کره‌ای‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت، مدل جدیدی از سنسورهای 108 مگاپیکسلی است.

سنسور 108 مگاپیکسلی در حال حاضر از چهار لنز 27 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و می‌تواند جزییات سوژه را در بالاترین کیفیت ممکن ثبت و ضبط کند. از دیگر مشخصات گلکسی اس 11 که فعلا باید به دیده شک و تردید به آن نگاه کرد، پردازنده اسنپدراگون 865/اگزینوس 9830 و رم از نوع LPDDR5 است.

استفاده از سنسور 108 مگاپیکسلی با کیفیت عکاسی و فیلمبرداری در سطح پریمیوم می‌تواند کار را برای رقیبان این گوشی‌ها مانند پرچمدار اپل و هوآوی سخت‌تر از همیشه کند. البته اپل هم قصد دارد پرچمداران سال آینده خود را در نهایت با فناوری 5G روانه بازار کند که این موضوع هم باعث حساس‌تر شدن رقابت در بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا