موبایل و تبلت

صدرنشینی دوربین شیائومی Mi CC9 Pro در تست های DxOMark

همانطور که می دانید، شیائومی ساعاتی قبل از معرفی Mi CC9 پرو با دوربین پنجگانه رونمایی کرد و DxOMark نسخه پریمیوم میان رده جدید شیائومی را در کنار میت ۳۰ پرو بر صدر جدول رده بندی خود نشاند. نکته جالب اینجاست که عملکرد Mi CC9 پرو در فیلمبرداری حتی از پرچمدار هواوی بهتر بوده است.

حال لی جون، مدیرعامل کمپانی شیائومی می‌گوید که دوربین شیائومی Mi CC9 Pro موفق به کسب امتیاز 121 در آزمون‌های سایت DxOMark شده است. بنابراین، امتیاز کلی این دستگاه مشابه با میت 30 پرو هواوی بوده است، در حالی که سی سی 9 پرو در عکاسی امتیاز 130 (در مقایسه با 132 میت 30 پرو) و در فیلمبرداری امتیاز 102 (در مقایسه با 100 میت 30 پرو) را به نام خود ثبت کرده است.

دوربین اصلی نسخه پریمیوم این گوشی به عنوان یکی از کامل ترین ماژول های دنیای موبایل از پنج سنسور با قابلیت های مختلف تشکیل شده:

  • سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ۱/۱.۳ اینچی ایزوسل Bright با لنز 8P و گشودگی دیافراگم f/1.7
  • سنسور فوق عریض ۲۰.۱ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۷ درجه ای و لنز با اپرچر  f/2.2
  • دوربین ۱۲.۱ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۲ برابری و اپرچر f/2.0
  • دوربین ۷.۹۹ مگاپیکسلی تله فوتو با اندازه حسگر ۱/۳.۶ اینچ و قابلیت زوم ۵ برابری
  • دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو با اپرچر f/2.4 برای فوکوس در فاصله ۲ تا ۱۰ سانتی متری

در اختیار داشتن دوربین‌های متعدد، به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که بتوانند در هر شرایطی عکاسی کنند. از عکس‌های شبانه گرفته تا عکس‌های توریستی با زاویه‌ دید فوق‌العاده عریض و یا تصاویر کلوزآپ، انواع عکاسی هستند که شما می‌توانید با گوشی جدید شیائومی آن‌ها را تجربه کنید. می سی سی 9 پرو می‌تواند قدم بزرگی رو به جلو برای کمپانی شیائومی باشد تا بتواند سهم بیشتری را از بازار موبایل جهان از آن خود کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا