موبایل و تبلت

گوشی ویوو Y5s با باتری 5000 میلی آمپرساعتی معرفی شد

روز گذشته که مشخصات گوشی هوشمند جدید ویوو در سایت China Telecom ظاهر شد، ولی اکنون این شرکت از گوشی میان رده خود با نام ویوو Y5s در چین رونمایی کرد. از مشخصات این گوشی می توان به باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی و پردازنده هلیو پی 65 اشاره کرد.

گوشی میان رده ویوو Y5s از صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 19.5 به 9 بهره می برد. همچنین نمایشگر این گوشی حدود 90.3 درصد حاشیه ها را پوشش داده است. قدرت پردازشی این دستگاه توسط تراشه هشت هسته ای مدیاتک هلیو 65 تامین می شود و در کنار تراشه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از میکرو اس دی همراهی می کند.

دوربین سه گانه اصلی این گوشی از سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.78، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه و دیافراگم f2.2 و حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره می برد. در جلوی این گوشی نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. از قابلیت های این دوربین می توان به سوپر HDR، حالت پرتره، حالت حرفه ای و فیلم برداری تایم لپس اشاره کرد.

به لحاظ نرم افزاری نیز، سیستم عامل اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری FunTouch OS 9.2 به طور پیش فرض روی گوشی اجرا می شود. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سنسور اثر انگشت، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از تشخیص چهره اشاره کرد. گفتنی است که این گوشی با قیمت 213 دلار در رنگ های آبی و سیز و مشکی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا