واتس اپ به تازگی ویژگی کنترل حریم شخصی جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده که از عضویت ناخواسته افراد در گروه های واتس اپ جلوگیری می کند. در حال حاضر تمام کاربران در سراسر دنیا می توانند از ویژگی مذکور استفاده کنند.

برای فعال کردن آن به Settings در برنامه خود بروید و سپس Account > Privacy > Groups را بزنید و یکی از این سه گزینه شامل «Everyone»، «My Contacts» یا «My Contacts Except» را انتخاب کنید. «My Contact» یعنی فقط کاربرانی که شما در دفترچه تلفن گوشیتان دارید می‌توانند شما را به گروه‌ها بیافزایند و «My Contacts Except» امکان کنترل بیشتری در انتخاب افراد از بین مخاطبینتان برای افزودن شما به یک گروه را برایتان فراهم می‌کند.

توجه داشته باشید که دعوت به هر گروهی، تنها تا سه روز اعتبار دارد. به بیان دیگر اگر کاربر در طی سه روز به گروه دعوت شده ملحق نشود، پیام دعوت خود به خود حذف می گردد. با این ویژگی‌های جدید، کاربران کنترل بیشتری بر روی پیام‌های گروهی که دریافت می‌کنند خواهند داشت.

به گفته واتس اپ این تنظیمات حریم خصوصی برای برخی از کاربران از امروز ارائه خواهد شد و به طور جهانی در هفته‌های پیش رو برای کسانی که آخرین نسخه واتساپ را استفاده می‌کنند، قابل دسترسی خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *