موبایل و تبلت

هواوی Y9s با تراشه کایرین 710F و دوربین سلفی جهنده معرفی شد

هواوی به تازگی از گوشی هوشمند میان رده جدید خود با نام Huawei Y9s رونمایی کرد. این گوشی جدید در واقع نسخه ری‌برند شده هواوی 9 ایکس پرو است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی بدون بریدگی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 391ppi بوده و 91 درصد از حاشیه ها پوشش می دهد.

این گوشی همچنین به پردازنده کایرین 710 اف در کنار 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت مجهز شده است. البته امکان افزایش میزان ذخیره سازی تا 512 گیگابایت از طریق کارت میکرو اس دی فراهم شده است. به لحاظ نرم افزاری نیز، سیستم عامل اندروید پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.1 روی گوشی اجرا شده است.

دوربین سلفی این گوشی دارای مکانیزم کشویی بوده و دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است. در پشت گوشی نیز دوربین سه گانه اصلی با چینش سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تعبیه شده است.

از سوی دیگر، سنسور اثرانگشت با دکمه پاور ترکیب شده و در کنار گوشی زیر دکمه ولوم صدا قرار دارد. همچنین انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین شده و برای شارژ کردن گوشی از پورت USB-C استفاده شده است. گفتنی است که این گوشی قرار است با قیمت 239 دلار در اختیار مشتریان قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا