موبایل و تبلت

اپل آپدیت iOS 13.2.2 را با هدف رفع برخی مشکلات منتشر کرد

سیستم عامل آی او اس 13.2.2 برای کاربران گوشی های آیفون و همچنین آیپاد تاچ عرضه شد.  هفته گذشته شاهد عرضه سیستم عامل iOS 13.2 بودیم. بروزرسانی جدید، مشکل مربوط به مالتی تسکینگ و مدیریت رم را برطرف می کند. علاوه بر این موضوع، شاهد بهبود عملکرد دیتای محصولات اپل در این نسخه از سیستم عامل iOS نیز خواهیم بود.

چندی پیش بود که در خبرها دیدیم، کاربران گوشی‌های آیفون پس از اینکه سیستم عامل دستگاه خود را به نسخه iOS 13.2 ارتقا داده‌اند با مشکل عجیبی روبرو شده‌اند. بازخوردهای منتشر شده از سوی کاربران نشان می‌داد که این سیستم عامل در بخش مدیریت حافظه رم دارای مشکلات شدیدی است و سبب می‌شود که برنامه‌های فعال در پس‌زمینه به صورت خودکار بسته شوند. خوشبختانه اپل امروز اعلام کرد که با انتشار یک بروزرسانی جدید این مشکل را حل کرده است.

بروزرسانی جدید منتشر شده از سوی اپل سبب می‌شود که سیستم عامل موجود در گوشی‌های آیفون به نسخه iOS 13.2.2 ارتقا پیدا کند. اپل اعلام کرده است هم اکنون در نسخه بتا از سیستم عامل iOS 13.3 این مشکل را به صورت کامل رفع کرده؛ اما با توجه به اهمیت آن، تصمیم گرفته است پیش از انتشار این نسخه از سیستم عامل iOS، امکان برطرف کردن این عیب را سریع‌تر فراهم کند. به همین علت هم اکنون یک بروزرسانی جدید را برای سیستم عامل iOS 13.2 منتشر کرده است که سبب می‌شود مشکل مدیریت حافظه در گوشی‌های آن برطرف شود.

 از دیگر تغییرات این نسخه از سیستم عامل iOS می توان به رفع مشکل بسته شدن اپلیکیشن های پس زمینه، رفع مشکل کاهش سیگنال آنتن پس از قطع کردن تماس و رفع مشکل قطعی دیتا اشاره کرد. در این هفته شاهد عرضه اولین نسخه توسعه دهندگان سیستم عامل iOS 13.3 بودیم. نسخه نهایی این سیستم عامل در آینده نزدیک برای تمام کاربران عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا