نزدیک به دو ماه پس از عرضه گوشی های سری آیفون 11، وب‌سایت DxOMark دوربین آیفون 11 پرو مکس را مورد بررسی قرار داده است. این دستگاه امتیاز 117 را کسب کرده که آن را بالاتر از بسیاری از گوشی های هوشمند قرار می دهد؛ با این حال در رده سوم لیست DxOMark به چشم می خورد.

گوشی هواوی میت 30 پرو با امتیاز 121 در صدر قرار گرفته و گوشی دوم، شیائومی Mi CC9 Pro با امتیاز 121 قرار دارد. در زمینه ضبط صدا، ماژول دوربین این گوشی توانسته نمره ۷۱ را به دست بیاورد و به رتبه اول تکیه بزند. در این بررسی، آیفون ۱۱ پرو مکس مذکور مبتنی بر iOS 13.2 بوده و این یعنی قابلیت Deep Fusion هم برای این امتیاز لحاظ شده است.

در این بررسی، گستره دینامیک و ثبت جزییات دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس مورد ستایش قرار گرفته و علاوه بر این به فوکوس خودکار سریع و چشمگیر بودن ثبات ویدیو اشاره شده است. در ضمن طبق این گزارش، بهبود نویز در تصاویر ثبت شده نسبت به سری آیفون XS تا حد زیادی مشهود است. دوربین آیفون 11 پرو مکس در بخش عکس برداری امتیاز 124 و در بخش فیلم‌برداری امتیاز 102 را کسب کرده است. در بخش فیلم‌برداری، پرچمدار اپل موفق به شکست هواوی میت 30 پرو شده؛ با این حال امتیاز آن با شیائومی Mi CC9 پرو پریمیوم ادیشن یکسان است.

در حالت زوم ۲ برابری، عکس‌ها کیفیت خیلی خوبی دارند ولی در هر صورت در این زمینه با شرکت‌هایی مانند هواوی روبرو هستیم که با داشتن زوم اپتیکال ۵ برابری در این رابطه حرف زیادی برای گفتن دارند. در زمینه‌ی دقت حالت بوکه، به ضعف دوربین این گوشی نسبت به دیگر پرچم‌داران اندرویدی اشاره شده است. در حالی که این گوشی هوشمند در شرایط نوری ضعیف عملکرد ضعیف‌تری در مقایسه با دو دستگاه دیگر دارد، DxOMark به کیفیت مناسب تصاویر آن در شب اشاره کرده است. در زمینه ویدیو، این پرچمدار گران قیمت اپل رنگ ها را با کیفیت بالایی رندر می کند و همچنین ویدیوهای HDR آن، عملکرد بی نظیری دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *