موبایل و تبلت

سامسونگ در کمتر پنج دقیقه، گلکسی فولد را در چین به فروش رساند

به نظر می رسد این روزها خریداران گوشی های هوشمند در چین بیش از هر زمان دیگری مشتاق خرید گوشی هستند. درواقع فروش خیره کننده گوشی های داخلی چین مثل هواوی و فروش گوشی خارجی مثل گوشی گلکسی فولد سامسونگ گواهی بر این موضوع است.

شرکت سامسونگ موفق شد رکورد فروش گوشی گلکسی فولد را در عرض پنج دقیقه بشکند. دستگاه های تاشو در بازارهای مختلف با قدرت بالایی به فروش می رسند و اخیرا نیز سامسونگ رکورددار این حوزه شده است. بعد از معرفی اولین سری گلکسی فولد، کاربران متوجه مشکلات زیادی در این گوشی شدند که یکی از رایج‌ترین آن‌ها خراب شدن نمایشگر در قسمت لولاها بود. به همین دلیل سامسونگ مجاب شد تمام مدل‌های فروخته شده را پس گرفته و به فکر بهبود آن‌ها باشد.

مدت زمان زیادی هم نیست که از انتشار نسخه بروزرسانی شده این گوشی می‌گذرد و ظاهرا سامسونگ کار خود را به خوبی انجام داده. چرا که بعد از اینکه این محصول با قیمت ۲۰۰۰ یورو در چین در دسترس قرار گرفت، بعد از ۵ دقیقه با اتمام موجودی مواجه شد. متاسفانه سامسونگ هنوز اعلام نکرده دقیقا چه تعداد از این دستگاه در چین و با این سرعت به فروش رفت. البته بعید به نظر می‌سد شمار این دستگاه خیلی بالا بوده باشد. با این اوصاف برخی از مردم حاضر به پرداخت چیزی قریب به ۲۲۸۸ دلار برای این گوشی شدند که به یک نمایشگر ۷.۳ اینچی (در حالت باز شده) داینامیک امولد و پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده است.

این گوشی تنها یک گزینه حافظه دارد؛ حافظه رم 12 گیگابایتی + 512 گیگ حافظه. در پشت آن سه دوربین وجود دارد و سامسونگ این تلفن را با شماره مدل SM-F9000 فروخت که دارای باتری بزرگ 4،380 میلی آمپر ساعتی و فاقد 5G است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا