گجت و پوشیدنی

گجت PhoneBook هر گوشی هوشمندی را به لپ‌تاپ تبدیل می‌کند

نمایشگرهای کوچک گوشی ها استفاده از آنها برای مطالعه و ویرایش اسناد، بازی و مشاهده فیلم را دشوار می کند. از همین رو شرکتی به نام Anyware Technology تکنولوژی، یک دستگاه جدید به نام PhoneBook تولید کرده که با اتصال گوشی به آن تلفن همراه به لپ تاپ تبدیل می شود.

از یک نگاه PhoneBook مثل هر لپ‌تاپ دیگری به نظر می‌رسد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS LCD با وضوح تصویر Full HD، بلندگوهای استریو، صفحه کلید کامل همراه با صفحه لمسی و یک باتری است که تا هشت ساعت دوام می‌آورد. همه این ها در یک دستگاه باریک با رنگ‌های نقره‌ای یا مشکی شیک و زیبا جمع شده است.
در واقع مغز فون بوک مبتنی بر استفاده از گوشی هوشمند کاربران است. بدین منظور تنها کافیست گوشی هوشمند خود را از طریق پورت USB و یک کابل به فون بوک متصل کنید. با این کار تمامی محتوای نمایشگر گوشی به طور دقیق بر روی نمایشگر بزرگ فون بوک قابل دسترس است. ضمن اینکه نمایشگر فون‌بوک یک صفحه نمایش لمسی است و می‌توان بازی‌های لمسی را به راحتی در اندازه‌ای بزرگتر انجام داد. همچنین برای کاربران سنتی، صفحه کلید و صفحه لمسی کوچک در نظر گرفته شده است، به علاوه می‌توانید یک موشواره را به یکی از درگاه‌های USB وصل کرد.

این دستگاه نوشتن و اصلاح متن‌ها یا گفتگو و چت کردن با دوستان در رسانه‌های اجتماعی را بسیار ساده‌تر می‌کند. در عین حال، صفحه نمایش بزرگتر و بلندگوهای استریو باعث می‌شوند تجربه تماشای بهتری از فیلم‌ها داشته باشید. بازی‌های موبایلی در سال‌های اخیر رو به افزایش بوده است، اما کنترل‌های صفحه لمسی هنوز ایده آل نیستند. فون‌بوک می‌تواند با دسترسی‌هایی که ایجاد می‌کند این مشکل را حل کند. علاوه بر این موارد، این دستگاه موبایل را نیز شارژ می‌کند.

اما شاید بهترین قسمت آن قیمت به مراتب ارزان‌تر آن از لپ‌تاپ‌های موجود در بازار باشد که با توجه به عدم وجود CPU و دیگر قطعات داخلی یک لپ‌تاپ معمولی، عادی است. این دستگاه اوایل ماه دسامبر سال 2019 آماده عرضه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا