موبایل و تبلت

ثبت برند SAMOLED توسط سامسونگ در آستانه معرفی گلکسی اس ۱۱

در حال حاضر، شرکت سامسونگ تمرکز خود را روی خط تولید گلکسی اس ۱۱ گذاشته و جدیدترین گزارش‌ها اطلاعات بیشتری درباره رنگ‌بندی و جلوی صفحه نمایش و پشت بدنه گوشی‌های جدید این شرکت در اختیار ما قرار می‌دهد. آنطور که Korean Intellectual Property Office اعلام کرده، سامسونگ به تازگی برند SAMOLED را به ثبت رسانده که در رابطه با تکنولوژی جدید نمایشگرهای OLED این شرکت است. به این ترتیب، بعید نیست که در مراسم معرفی جدیدترین پرچمدار این شرکت، شاهد رونمایی از نمایشگر SAMOLED در گوشی گلکسی اس ۱۱ باشیم.

گفته می شود که این گوشی در رنگ های مشکی، خاکستری و آبی عرضه می‌شود در حالی که نوع ارزان تر و کوچکتر آن یعنی گلکسی اس 11e در رنگ‌های آبی، خاکستری و صورتی به فروش می‌رسد. وقتی سامسونگ پرچمدار کنونی خود یعنی گلکسی اس ۱۰ را معرفی کرد، نام Dynamic AMOLED را برای نمایشگر آن به کار برد. این نمایشگر درواقع همان پنل OLED سامسونگ است که از ویژگی HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند و دارای تراکم پیکسلی بالا و ۵۲۶ پیکسل در هر اینچ است.

همچنین امیدواریم سامسونگ در نمایشگر‌های Infinity-O هم بهبودهایی ایجاد کند که ممکن است شامل نرخ رفرش‌ریت بالای صفحه باشد. درباره‌ شایعات مربوط به رنگ‌بندی گوشی‌ها همچنین این افشاگر می‌گوید که گلکسی اس ۱۰ لایت در رنگ های مشکی ، آبی و سفید در دسترس خواهد بود در حالی که گلکسی نوت ۱۰ لایت باید در مدل‌هایی به رنگ قرمز، نقره ای و مشکی عرضه شود. در هر صورت باید صبر کنیم و ببینیم در چند ماه آینده، سامسونگ چه تعداد گلکسی اس ۱۱ و چه تعداد گوشی با پسوند Lite معرفی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا