موبایل و تبلت

گوشی جان‌سخت Doogee S68 Pro با دوربین سه گانه معرفی شد

شرکت دوجی به تازگی از جدیدترین گوشی جان سخت Doogee S68 Pro رونمایی کرد. این گوشی جدید در حال حاضر با قیمت 200 دلار در اختیار مشتریان قرار گرفته است. طرفین این گوشی از آلیاژ تیتانیوم/آلومینیوم ساخته شده و گوشه های آن دارای کمک فنرهای لاستیکی است. همچنین شاسی های آلیاژ تا پشت گوشی صفحه گسترش یافته تا در صورت ضربه آن را پشتیبانی کند.

گوشی اس 68 پرو، از صفحه نمایش 5.9 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل بهره می برد. این شرکت برای محافظت صفحه از دو لایه گوریلا گلس 4 استفاده کرده است. همچنین این گوشی دارای استاندارد IP68 بوده و تا 1.5 متر در زیر آب به مدت 30 دقیقه دوام آورده و در دمای حرارتی بین منفی 40 درجه تا 60 درجه سانتی گراد مقاوم است.

در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین سه گانه اصلی هستیم. این دوربین ها از سنسور 21 مگاپیکسلی اصلی، حسگر 8 مگاپیکسلی تله فوتو و حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 130 درجه تشکیل شده است. البته تمامی سنسورهای بکاررفته در این گوشی، ساخت سونی است. در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته که همانند دوربین اصلی، از سخت افزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای پردازش تصویر استفاده شده است.

گوشی دوجی اس 68 پرو به پردازنده 12 نانومتری مدیاتک هلیو پی 70 و گرافیک Mali-G72 MP3 مجهز بوده و در کنار آن 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.0 سامسونگ همراهی می کند. به لحاظ نرم افزاری سیستم عامل اندروید پای به طور پیش فرض روی گوشی اجرا شده است.

از سوی دیگر، برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه، دوجی از یک باتری بزرگ با ظرفیت 6300 میلی آمپر ساعتی برای آن استفاده کرده است. به گفته شرکت، باتری بکاررفته می تواند تا 80 ساعت در حالت مکالمه، 22 ساعت در حالت بازی یا 49 ساعت در حالت تماشای ویدیو شارژ نگه دارد. باتری این گوشی همچنین از پورت USB-C با شارژ سریع 24 واتی پشتیبانی می کند. از سوی دیگر، می توانید از طریق شارژر بیسیم 10 واتی، باتری گوشی را شارژ کنید و یا به لطف شارژ معکوس 5 واتی، سایر دستگاه های دیگر را شارژ کنید.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به پشتیبانی از NFC (شامل پرداخت موبایلی)، سنسور اثر انگشت (به همراه پشتیبانی از تشخیص چهره) و پشتیبانی از پشتیبانی از چهار سیستم بزرگ GPS اشاره نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا