سخت افزار

شیائومی ماوس Wireless Mouse 2 با عمر باتری یک ساله عرضه شد

شیائومی در سال 2017 بود که اولین ماوس بیسیم خود با قیمت 69 یوان در چین عرضه کرد و اکنون با گذشت دو سال، این شرکت در نسل دوم این ماوس با نام Wireless Mouse 2 رونمایی کرد.

ماوس بیسیم Wireless Mouse 2 شیائومی هم اکنون با قیمت 59 یوان (8دلار) در بازار چین در اختیار مشتریان قرار گرفته است. همانند سایر محصولات شیائومی، این ماوس جدید دارای طراحی مینیمالیستی بوده و به ادعای شرکت، استفاده از این ماوس بسیار راحت است. ماوس جدید بیسیم Wireless Mouse 2 از یک سنسور فوتوالکتریک با دقت 1000dpi بهره می برد که می توانید هنگام حرکت سریع به طور دقیق موقعیت یابی کنید. همچنین طراحی این ماوس نسبت به نسل قبلی بهبود یافته و از یک طرح متقارن استفاده کرده که کاربر می تواند به راحتی با دست چپ یا راست از ماوس استفاده کند.

بدنه این ماوس از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و دارای نوعی بافت لطیفی است که حتی در صورت عرق کردن دست کاربر، به راحتی بتوان از ماوس استفاده کرد. همچنین همانند نسل قبلی، این ماوس از فرکانس بیسیم 2.4 گیگاهرتزی نیز پشتیبانی می کند. باتری استفاده شده در این ماوس قابل تعویض بوده و به ادعای شرکت، تا یک سال شارژ نگه می دارد. همانطور که در ابتدا اشاره شد، ماوس Wireless Mouse 2 شیائومی در دو رنگ مشکی و سفید با قیمت 59 یوان (برابر 8 دلار) در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا