نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیت Reels در استوری است

اینستاگرام به‌تازگی یک ابزار ویرایش ویدیو را برای کاربران برزیلی منتشر کرده که برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن مشهور تیک تاک نیز در آن دیده می‌شود. این ابزار که Reels نام دارد، در حال حاضر در پلتفرم اندروید و آی او اس برای کاربران برزیلی عرضه شده است. به کمک این قابلیت می توان ویدیو کلیپ های 15 ثانیه ای را تولید کرده و در قالب استوری به اشتراک گذاشت. کاربران به کمک قابلیت Reels می توانند ویدیوهای خود را با اضافه کردن افکت های واقعیت افزوده، موزیک و دستکاری سرعت ویرایش کرده و محتواهای خلاقانه ای تولید کنند.

استفاده از چنین ویژگی می‌تواند روش خوبی برای جذب بیشتر کاربر توسط اینستاگرام و رقابت هرچه بیشتر با اپلیکیشن تیک تاک باشد. تیک تاک اخیرا توانسته اخیرا توانسته محبوبیت زیادی در بین کاربران سراسر دنیا پیدا کند. اینستاگرام تجربه موفقی در کپی کردن قابلیت‌های اسنپ چت از جمله استوری‌های این پلتفرم در سال 2016 دارد. کاربران می توانند با رفتن به استوری اینستاگرام، قابلیت Reels را پیدا کرده و ویدیوهای خود را در حالت بی صدا ضبط کنند. همچنین می توان با جستجوی ویدیوهای دیگر از طریق هشتگ ها یا در صفحه Explore، از آهنگ آنها نیز استفاده کرد. امکان بهره مندی از بانک موزیک فیسبوک که شامل آثاری از ناشران بزرگ و مستقل هست، نیز وجود دارد.

با به اشتراک گذاری ویدیو کلیپ به شکل عمومی، امکان نمایش آن در قسمت Top Reels در صفحه Explore وجود خواهد داشت. همچنین پیش از این اینستاگرام از این ویژگی با عنوان Scenes نام برده بود. اما حالا مشخص شده که این قابلیت Reels نام دارد و اینستاگرام حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا