نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت بروزرسانی نوامبر 2019 ویندوز 10 را منتشر کرد

مایکروسافت به تازگی بروزرسانی ماه نوامبر 2019 سیستم عامل ویندوز 10 را به صورت عمومی برای همه دستگاه ها منتشر کرد. اگرچه برخی از آپدیت‌های ویندوز ۱۰ تعداد زیادی ویژگی جدید را به ارمغان می‌آورند، اما در این آپدیت شاهد تغییرات قابل توجهی نیستیم. این بار مایکروسافت تلاش کرده با اعمال تغییرات در پشت صحنه مواردی مانند ثبات، عملکرد و دیگر موارد این‌چنینی را بهبود ببخشد.

در بروزرسانی جدید نوامبر 2019، مایکروسافت تغییراتی در تجربه کاربری مربوط به اعلان های ویندوز 10 اعمال کرده است. به طوریکه کاربران در بخش Action Center، می توانند با کلیک بر روی نوتیفیکشن ها، به صورت دائمی اعلان های نرم افزار را بی صدا کنند. از سوی دیگر امکان تنظیم نمایش تنظیم هر اعلام نرم افزار نیز برای کاربر فراهم شده است.

همچنین در بخش منوی استارت و نوار وظیفه شاهد تغییراتی کوچکی هستیم. به‌عنوان مثال حالا می‌توانید از طریق نوار وظیفه به طور مستقیم رویدادهایی موردنظر خود را به تقویم اضافه کنید. مایکروسافت همچنین عملکرد بخش جستجو در File Explorer را به‌روزرسانی کرده است. عملکرد جستجوی این بخش از ویندوز به قسمت جستجوی موجود در منوی استارت شباهت بیشتری پیدا کرده و به همین خاطر علاوه بر جستجو در بین فایل‌های داخلی، می‌توانید از این طریق فایل‌های ذخیره شده در فضای ابری OneDrive را پیدا کنید.

برای دریافت بروزرسانی نوامبر ویندوز 10، کافیست که به مسیر Settings > Update & Security > Windows Update رفته و سپس بر روی Check for updates کلیک کنید. پس از نمایش Feature update to Windows 10, version 1909 می توانید آن را انتخاب کرده و دانلود کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا