همانطور که می دانید، چند ماه پیش بود که مایکروسافت نسخه واقعیت افزوده بازی ماینکرفت را با نام Minecraft Earth معرفی کرد که با برخورداری از تکنولوژی واقعیت افزوده (AR)، امکان ساخت و ساز سازه‌های دنیای ماینکرفت را در جهان واقعی فراهم می‌کند. برای این کار، به یک گوشی هوشمند یا هر وسیله‌ دیگری که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کند، نیاز خواهید داشت. بازی Minecraft Earth، توسط استودیوی موجانگ توسعه یافته و در نگاه اول، یادآور بازی محبوب Pokemon Go است.

حال، استودیوی موجنگ و مایکروسافت به وعده خود عمل کردند و نسخه Early Access بازی Minecraft Earth برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شد. از این رو، در حال حاضر با مراجعه به پلتفرم گوگل پلی و یا اپ استور می توانید این عنوان را دریافت کرده و از تجربه آن به شیوه نوین و مدرن لذت ببرید. البته، فراموش نکنید که این عنوان روی تمامی گوشی های موبایل اجرا نمی شود و برای تجربه آن لازم است که گوشی شما از تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) پشتیبانی کند. گفتنی است که این بازی هم اکنون به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته و برای اجرای آن نیازی به پرداخت هزینه نیست.

نسخه‌ بتای این بازی، در یک سری مناطق خاص قابل استفاده خواهد بود. ضمناً در صورتی که در شهرهای مشخص شده (نیویورک، لندن و سیدنی) سکونت داشته باشید، با نخستین اجرای بازی، رویداد ویژه‌ Mobs in the Park برای شما فعال شده و به نسخه‌ اختصاصی Jolly Llama در بازی دسترسی خواهید داشت. نسخه‌ی بتای این بازی، هم‌اکنون در بریتانیا، استرالیا، کانادا، ایسلند، مکزیک و ایالات متحده قابل دسترسی می‌باشد. رویداد ویژه‌ی Mobs in the Park به مدت سه هفته و در شهرهایی که بالاتر به آن اشاره شده فعال خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *