موبایل و تبلت

گوشی اقتصادی ویوو اس 5 با دوربین چهارگانه معرفی شد

شرکت ویوو به تازگی از گوشی هوشمند اقتصادی با نام vivo S5 رونمایی کرد. این گوشی دارای دوربین چهارگانه و نمایشگر با دوربین حفره دار است. این گوشی جدید به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 712 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از میکرو اس دی مجهز شده است.

این گوشی همچنین از صفحه نمایش 6.44 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد 20 به 9 بوده و 91 درصد از حاشیه را پوشش می دهد. از سوی دیگر سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر قرار دارد. به لحاظ نرم افزاری سیستم عامل اندروید پای به همراه رابط کاربری Funtouch OS 9.2 به طور پیش فرض روی گوشی اجرا شده است.

در پشت گوشی شاهد قرار گیری دوربین چهارگانه هستیم. این دوربین ها شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.79، حسگر واید 8 مگاپیسکلی با دیافراگم f/2.2، حسگر 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو می شود. در حفره سمت راست بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در نهایت این گوشی از باتری 4100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی بهره گرفته و در رنگ های آبی و مشکی عرضه می شود. قیمت اعلام شده برای مدل 8/128 گیگابایتی برابر 385 دلار اعلام شده و در صورتی قصد خرید این گوشی با دو برابر حافظه ذخیره سازی دارید، باید حدود 42 دلار بیشتر پرداخت کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا