موبایل و تبلت

پاناسونیک از گوشی اقتصادی Eluga Ray 810 رونمایی کرد

پاناسونیک از گوشی هوشمند اقتصادی جدید خود موسوم به Eluga Ray 810 رونمایی کرده و قرار است با قیمت 111 دلار در هند به فروش برسد. گوشی جدید Eluga Ray 810 دارای یک بریدگی در بالای نمایشگر شبیه آیفون ایکس بوده که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک فلش LED برای عکاسی در نورکم قرار گرفته است.

این گوشی همچنین از نمایشگر با حاشیه های بسیار باریک در سه طرف بوده و سنسور اثرانگشت برای امنیت بیشتر در قاب پشتی تعبیه شده است. به علاوه، یکی از ویژگی های این گوشی هاب ARBO پاناسونیک است که برای قابلیت هوشمندی را روی گوشی به ارمغان می آورد.

از سوی دیگر، گوشی Eluga Ray 810 دارای نمایشگر 6.19 اینچی با رزولوشن اچ‌دی‌پلاس یا 1500 در 720 پیکسل است. این گوشی همچنین به پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو پی 22 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز مجهز گشته و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از میکرو اس دی همراهی می کند.

در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین دوگانه با چینش سنسور های 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی هستیم. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 9.0 پای و میکرو یواس‌بی اشاره کرد. گفته می شود که این گوشی در رنگ های آبی و مشکی و با قیمت 111 دلار عرضه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا