گجت و پوشیدنی

ریزر از هدفون Kraken Ultimate با قابلیت THX Spatial Audio معرفی شد

شرکت ریزر به تازگی از یک هدفون جدید با نام Kraken Ultimate رونمایی کرده که از فناوری THX Spatial Audio بهره می برد. این هدفون جدید قرار است با قیمت 129.99 دلار به بازار عرضه شود. همانطور که در ابتدا اشاره شد، این هدست مجهز به قابلیت صوتی THX Spatial Audio است که به منظور تولید صدای خروجی 360 درجه مورد استفاده قرار بگیرد. این شرکت مدعی است که این فناوری حتی از قابلیت صدای فراگیر 7.1 کاناله نیز دقت بیشتری در تولید این صدای سه بعدی دارد.

صدای خروجی هدست Kraken Ultimate توسط درایورهای 50 میلی متری تولید می شود که به صورت ویژه به منظور تولید صدایی طبیعی و با کیفت بالا طراحی و بهینه سازی شده اند. میکروفون این هدست نیز دارای قابلیت حذف نویز است و تضمین می کند که کاربران در هنگام اجرای بازی ها ارتباطی شفاف و واضح با دوستان هم تیمی خود خواهند داشت. همچنین این میکروفن این هدست دارای استاندارد Discord بوده و هنگام فعال شدن نویز کنسلینگ، صدای واضح تری را در بازی های چند نفره فراهم می کند.

به لحاظ طراحی بدنه این هدفون از جنس آلومینیوم و استیل ساخته شده و در حدود 257 گرم وزن دارد و همراه با یک کابل 1.3 متری عرضه می شود که دارای پورت USB است. بالشتک های تعبیه شده در اطراف درایورها علاوه بر اینکه از ورود صدای محیط به گوش ها جلوگیری می کند، دارای ژل های سرد کننده ای است که با طولانی شدن مدت زمان استفاده فعال شده و از گرم شدن فضای خارجی و داخلی گوش کاربران جلوگیری می کند.

طبق انتظار سیستم نورپردازی RGB نیز بخشی از این هدست است که قابلیت تولید انبوهی از رنگ ها و افکت ها را دارد. کاربران می  توانند با استفاده از نرم افزار Chroma که محصولی از شرکت Razer است این سیستم نورپردازی را کنترل کنند. از دیگر مشخصات این هدفون می توان به  بازه فرکانسی پاسخگویی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز، امپدانس 32 اهم در فرکانس 1 کیلوهرتز، حساسیت 109 دسی بل در فرکانس 1 کیلوهرتز و حداکثر توان مصرفی 30 میلی وات اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا