موبایل و تبلت

ریلمی برنامه زمانبندی گوشی‌های دریافت‌کننده آپدیت اندروید 10 را منتشر کرد

برند ریلمی (زیر مجموعه اوپو) به تازگی نقشه راه انتشار بروزرسانی ColorOS 7 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 را منتشر کرد. طی چند ماه گذشته، مدیران برند ریلمی فاش کردند که مشغول کار روی رابط کاربری جدید ColorOS 7 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 هستند و بزودی آن را برای گوشی های هوشمند خود در دسترس قرار می دهد. اکنون، این شرکت طی بیانیه ای مطبوعاتی، نقشه راه انتشار بروزرسانی ColorOS 7 را برای گوشی های خود را منتشر کرد.

براساس اعلام شرکت، نخستین بتای این بروزرسانی در تاریخ 18 دستامبر در اختیار کاربران گوشی ریلمی ایکس 2 پرو قرار می گیرد. همچنین نسخه نهایی این بروزرسانی در ماه ژانویه سال 202 برای گوشی های ریلمی 3 پرو و ریلمی ایکس تی عرضه می شود. از سوی دیگر، به دنبال آن، گوشی ریلمی 5 پرو و ریلمی ایکس در ماه فوریه و ریلمی 2 پرو در ماه مارس قادر به دریافت نسخه نهایی ColoroS 7 خواهند بود. هفت گوشی هوشمند دیگر این شرکت تا سه ماه سوم سال 2020، آپدیت را دریافت خواهند کرد.

گوشی تاریخ دریافت
ریلمی 3 پرو January 2020
ریلمی ایکس تی
ریلمی ایکس February 2020
ریلمی  5 پرو
ریلمی X2 پرو March 2020
ریلمی 3 April 2020
ریلمی 3i
ریلمی 5 May 2020
ریلمی 5s
ریلمی 2 پرو June 2020
ریلمی C2 Q3 2020

آپدیت جدید ColorOS 7 مبتنی بر اندروید 10، قابلیت های جدیدی نظیر رابط کاربری جدید، مدیریت بهتر رم، نرم افزار گرافیک جدید برای بازی و تجربه بهتر فیلمبرداری را به ارمغان می آورد. همچنین حالت تاریک در سیستم و امکان شخصی سازی مواردی مانند نمادهای اپلیکیشن ها، اشکال، اندازه و فونت وجود خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا