برند آنر امروز در جریان رویداد معرفی گوشی های جدید آنر V30 و V30 پرو، از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام Honor MagicWatch 2 رونمایی کرده است. این ساعت دارای استاندارد ضد آب 5ATM بوده و تا 14 روز شارژ نگه می دارد. این ساعت هوشمند علاوه بر اندازه گیری ضربان قلب، همزمان قادر است میزان مسافت طی شده، سرعت، کالری مصرف شده را ثبت نماید. آنر مجیک واچ 2 به قابلیت های پیشرفته برای اندازه گیری بهینگی ورزش شنا نیز مجهز شده است.

ساعت مجیک واچ 2 قادر است در طول روز میزان ضربان قلب شما را بطور مداوم پایش کرده و در صورتی که میزان ضربان کمتر و یا بیشتر باشد، به شما هشدار دهد. همچنین در صورت داشتن استرس، تمرین های تنفسی را به شما پیشنهاد می کند و همچنین با پایش وضعیت خواب، راهکارهایی را برای بهبود آن در نظر می گیرد. این ساعت توانایی تشخیص 6 نوع اختلال خواب را دارد.

آنر مجیک واچ 2 از فولاد ضدزنگ 361L ساخته شده و در دو سایز 42 و 46 میلیمتری عرضه می شود. این دو مدل به ترتیب به نمایشگر امولد 1.2 با رزولونش 390 در 390 پیکسل و 1.4 اینچی با رزولوشن 490 در 490 پیکسل مجهز شده اند. این ساعت همچنین از تراشه کرین A1 به همراه 4 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. طبق ادعای آنر به خاطر استفاده از فناوری بلوتوث پیشرفته، حتی از فاصله 150 متری (با گوشی) هم می توانید با ساعت هوشمند به تماس های دریافتی پاسخ دهید، که البته صحت این ادعا هنوز مشخص نشده است.

باتری این ساعت هوشمند به طور میانگین تا 14 روز شارژ نگه می دارد. البته در حالت استفاده از GPS تا 90 دقیقه، حالت مکالمه تلفنی از طریق بلوتوث تا 30 دقیقه و حالت پخش موسیقی تا 30 دقیقه دوام شارژ این ساعت است. همچنین شارژدهی مدل 42 میلیمتری نصف این مقدار خواهد بود. آنر مجیک واچ 2 از 12 دسامبر برابر با 21 آذر وارد بازارهای جهانی می شود. قیمت مدل 42 میلیمتری در رنگ های مشکی و طلایی به ترتیب 155 و 200 دلار، و قیمت مدل 46 میلیمتری در رنگ های مشکی و طلایی به ترتیب 170 و 200 دلار تعیین شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *