کنسول و بازی

عناوین رایگان ماه دسامبر 2019 مشترکین پلی‌استیشن پلاس اعلام شد

سونی به تازگی بازی رایگان ماه دسامبر ۲۰۱۹ مشترکین پلی استیشن پلاس را اعلام کرد. کاربران کنسول PS۴ که دارای اشتراک ویژه PS Plus هستند، در ماه دسامبر می‌توانند دو بازی Titanfall 2 و Monster Energy Supercross تجربه کنند.

تایتنفال 2 یک شوتر اول شخص است که توسط استودیوی ریسپاون ساخته شده است. تایتان فال 2 به عقیده بسیاری نه تنها بهترین بازی ریسپاون، بلکه یکی از بهترین شوترهای تاریخ به شمار می‌رود. اگر هم از طرفداران ایپکس لجندز هستید و با تایتنفال آشنایی ندارید، در این حد بدانید که این بازی پایه‌گذار گیم‌پلی عالی ایپکس است.

دومین بازی رایگان ماه دسامبر یعنی مانستر انرژی سوپر کراس هم اثری از استودیو Milestone S.r.l است که مسابقات موتورسواری را با ویژگی‌هایی مثل شخصی‌سازی موتورها و رانندگان آن‌ها ارائه می‌دهد و قابلیت‌هایی مثل طراحی پیست هم برای آن در نظر گرفته شده است.

هر دو بازی در تاریخ ۳ دسامبر (۱۲ آذر) در اختیار کاربران پلاس روی پلی استیشن 4 قرار می‌گیرند و در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۶ دی) هم از این سرویس خارج خواهند شد. همچنین بازی‌های ماه نوامبر یعنی Nioh و Outlast 2 هم تا روز ۱۲ آذر در دسترس علاقمندان قرار دارند و بعد از آن امکان تجربه‌ این بازی‌ها به‌شکل رایگان وجود نخواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا