گوناگون

جانی آیو، طراح مشهور اپل، این شرکت را ترک کرد

جانی آیو (Jony Ive) طراح مشهور اپل، این شرکت را ترک کرد. آیو از سال ۱۹۹۲ میلادی به اپل ملحق شد و از سال ۱۹۹۶ مدیریت تیم طراحی محصول آن را بر عهده گرفت.

نام جانی آیو، طراح مشهور، از صفحه مربوط به تیم مدیریتی اپل حذف شد و به این ترتیب پایان رسمی حضور او در کوپرتینو و همکاری اش با این کمپانی رقم خورد. پیش از این روز آخر حضور این طراح در شرکت اپل در هاله ای از ابهام بود، چرا که در بیانیه منتشر شده مربوط به ترک شرکت اپل، تنها به اواخر سال جاری میلادی اشاره شده بود

آیو پس از ترک اپل، شرکت طراحی خود را تاسیس کرده و از سال آینده میلادی در آن مشغول به فعالیت می شود.  اپل همچنان مشتری شرکت طراحی آیو با نام LoveFrom خواهد بود. آیو این شرکت را با مشارکت دوست و همکار قدیمی اش مارک نیوسان پی ریزی کرد.

در زمان انتشار خبر اولیه ترک آیو، مدیر عامل اپل، تیم کوک اعلام کرد که اپل از استعدادهای آیو به صورت مستقیم با پروژه های انحصاری او استفاده می کند. علاوه بر این، از صبر و عملکرد فوق العاده تیم طراحی که ایجاد کرده است نیز بهره می بریم. پس از چندین سال همکاری نزدیک، خوشحالم که رابطه ما ادامه پیدا می کند. من به دنبال همکاری با آیو در آینده هستم.

Ive و Newson تا به امروز با همکاری هم محصولات زیادی را طراحی کرده اند که برای مثال می توان به اپل واچ، حلقه الماس و درخت کریسمس اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا