ال جی به تازگی از رابط کاربری جدید UX 9.0 برپایه سیستم عامل اندروید 10 برای گوشی های هوشمند خود رونمایی کرد. نکته‌ جالب توجه آن، ظاهر بسیار شبیه آن به One UI سامسونگ است.

رابط کاربری LG UX 9.0 بسیار ساده‌تر و بهینه‌تر از گذشته شده و کنترل‌های سودمند آن برای دسترسی سریع‌تر به پایین صفحه منتقل شده است. این رابط کاربری همچنین شامل یک حالت تیره تکامل یافته است که علاوه بر کاهش مصرف انرژی، می‌تواند فشار روی چشم در شب را نیز کاهش دهد.

به گفته ال‌جی، جدیدترین بروزرسانی نرم افزاری ابتدا برای گوشی LG G8 بهبود یافته است. از آلبوم‌های عکس گرفته تا پخش کننده‌ موسیقی، تجربه‌ لذت‌ بخشی را در این رابط کاربری ارائه می‌دهند. G8X آخرین پرچمدار شرکت ال جی با نمایشگر ثانویه است که می‌تواند تجربه‌ای همچون یک گوشی منعطف را بدون معایب شکنندگی نمایشگرهای تاشو ارائه کند. در ادامه فهرست قابلیت های جدید این رابط کاربری به شرح زیر است.

  • حالت شب: کل سیستم می‌تواند از پس زمینه‌ی تیره استفاده کند.
  • گیرنده‌ی تماس: کنترل‌ها برای دسترسی بهتر، به پایین آمده‌اند.
  • پیام‌رسانی: محیط آن بزرگ‌تر شده، کلیک روی فیلدها آسوده‌تر شده و گروه‌بندی مخاطبین اضافه شده است.
  • اپلیکیشن ساعت: تطبیق رنگ پررنگ‌تر شده است.
  • اپلیکیشن آلبوم: مرتب‌سازی بهینه‌تر شده و گروه‌بندی واضح‌تر شده است.
  • اپلیکیشن موزیک: ظاهر جدیدی را دریافت کرده است.

این رابط کاربری جدید از نظر طراحی شباهت زیادی به رابط کاربری One UI سامسونگ دارد. ال جی هنوز در رابطه با برنامه زمانبدی انتشار بروزرسانی UX 9.0 برای گوشی هوشمندش سخنی به میان نیاورده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *