نرم افزار و اینترنت

نسخه iOS اپلیکیشن سیگنال اکنون از آیپد پشتیبانی می کند

سیگنال در جدیدترین بروزرسانی اپلیکیشن پیام رسان خود نسخه مخصوص برای آیپد های اپل در نظر گرفته است. مشابه نسخه دسکتاپ، امکان استفاده همزمان از این پیام رسان در گوشی هوشمند و تبلت برای کاربران فراهم شده تا بتوانند پیام ارسال و یا دریافت کنند.

در این بروزرسانی جدید اپلیکیشن شاهد بهینه سازی رابط کاربری برای آیپد هستیم و دیگر به صورت مصنوعی در نمایشگرهای بزرگ، المان های آن تغییر اندازه نمی دهند.با دریافت این آپدیت، گفتگوهای شما در حالت افقی و عمودی به نمایش گذاشته می شود، بنابراین نحوه نگه داشتن آیپد تاثیر منفی روی تجربه کاربری شما نخواهد داشت.

به علاوه در نسخه 3.0 اپلیکیشن سیگنال، از قابلیت video trimming پشتیبانی کرده که می توان از آن برای تبدیل ویدیوهای به هایلایت استفاده کنید. در صورتی که خواهان ارسال پیام و یا تماس با کاربر دیگری در یک گروه باشید، می توانید با لمس آواتار آن، چنین کاری را انجام دهید. در این آپدیت جدید شاهد پشتیبانی این اپلیکیشن از زبان های جدیدی هستیم که برای مثال می‌ توان به هندی، اوکراینی و ویتنامی اشاره کرد.در نهایت باید به قابلیت فوروارد پیام ها اشاره کرد. کاربران می توانند قبل از فوروارد پیام ها، آن ها را ویرایش و اطلاعات به آن ها اضافه و یا از آن ها حذف کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا