شیائومی به تازگی از یک پاوربانک با طرح رادیو Retro از زیر پلتفرم Youpin رونمایی کرده است. این گجت جدید هم می توان از آن بعنوان رادیو FM و هم از باتری 10 هزار میلی آمپر ساعتی برای شارژ کردن دستگاه استفاده کرد. این گجت جدید قرار است با قیمت 138 یوان (حدود 19 دلار) در چین عرضه شود.

طراحی این گجت جدید شبیه به پاوربانک/بخاری که دیروز عرضه شده بود، می باشد. همچنین این گجت که تنها 212 گرم وزن دارد و بدنه آن از جنس پلاستیک PC+ABS ساخته شده و به گونه ای طراحی شده با یک دست قابل گرفتن است.

از سوی دیگر، این پاوربانک از دو پورت خروجی USB به همراه حداکثر میزان 5V/2.1A استفاده کرده و دارای صفحه نمایش دیجیتالی برای نمایش میزان قدرت آن می باشد. یک دکمه ای در بالای آن قرار گرفته که برای روشن/خاموش کردن رادیو FM مورد استفاده قرار می گیرد.

گفته می شود که این پاور دارای استاندارد international aviation بوده و قادر است گوشی آیفون ایکس را سه بار شارژ کند. برای شارژ کردن خود پاوربانک نیز از پورت USB 2.0 استفاده شده است. این پاوربانک/رادیو FM قرار است در رنگ های سفید، مشکی و صورتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *