موبایل و تبلت

ویوو Y9s با پردازنده اسنپدراگون 665 معرفی شد

ویوو به تازگی از یک گوشی هوشمند میان رده با نام vivo Y9s در چین رونمایی کرده است. این گوشی درواقع نسخه ای از Vivo S1 Pro بوده که در بازارهای جنوب شرقی آسیا عرضه شده است. این گوشی هوشمند اقتصادی دارای دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی و باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع است. ویوو Y9s از صفحه نمایش 6.38 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد 19.5 به 9 بوده و نسبت صفحه به حاشیه آن 90 درصد است. همچنین سنسور اثر انگشت این گوشی زیر نمایشگر تعبیه شده است.

قدرت پردازشی ویوو Y9s توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون 665 تامین می شود و در کنار آن 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی همراهی می کند. برای تامین انرژی دستگاه از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که به خوبی از شارژ سریع 18 واتی به همراه پورت USB-C پشتیبانی می کند.

به لحاظ نرم افزاری نیز رابط کاربری FunTouch OS 9 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 9 پای روی گوشی اجرا شده که برخی از قابلیت نظیر Multi-Turbo و Jovi AI را در اختیار کاربر قرار می دهد. دوربین چهارگانه اصلی این گوشی از سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی GM1 سامسونگ با دیافراگم f/1.8، حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2، و و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و ماکرو تشکیل شده است. در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد. این گوشی قرار است با قیمت 1998 یوان (حدود 284 دلار) در رنگ های مشکی، آبی و لایت به فروش برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا