نرم افزار و اینترنت

فیسبوک امکان انتقال تمام تصاویر به گوگل فوتوز را فراهم کرد

فیس بوک امکانی جدید را برای کاربران خود فعال کرده است که از طریق آن تمامی تصاویری که در این شبکه اجتماعی دارند به راحتی به گوگل فوتوز ارسال کنند. این ابزار ابتدا در ایرلند منتشر می‌شود و در نیمه اول سال ۲۰۲۰ در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر فیس بوک در حال تلاش برای اجرا کردن پروژه انتقال داده است و اکنون فیس بوک امکان انتقال تصاویر خود را از پروفایل فیس بوک خود به گوگل فوتوز ساده تر کرده است. این پروژه همکاری بین اپل، گوگل، مایکروسافت، توییتر و فیس بوک است و هدف این است که انتقال داده ها بین اکوسیستم های آنها را آسان تر کند.

استیو ساترفیلد، مدیر حفظ حریم خصوصی و سیاست‌های عمومی در فیسبوک در رابطه با این ابزار توضیح داد: تقریبا برای یک دهه، ما به مردم این امکان را داده‌ایم تا اطلاعات خود را از فیسبوک بارگیری کنند. ابزار انتقال عکسی که به‌زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، حاصل مشارکت ما در «پروژه انتقال داده» منبع باز است.

فیس بوک همچنین می افزاید که این ابزار با سایر خدمات کار خواهد کرد و به راحتی می توان حدس زد که کدام یک در فهرست اولویت های آی کلود و وان درایو قرار دارند. ابزار مذکور برای کاربران Google Photos که به‌طور خودکار از گوشی‌های خود نسخه پشتیبان تهیه نمی‌کنند، مفید خواهد بود. اگر از کاربران فیسبوک و گوگل فوتوز هستید و از عکس‌های خود نسخه‌ پشتیبانی تهیه می‌کنید، خیالتان راحت باشد که با این ابزار به احتمال زیاد بیشتر عکس‌های ارسال شده در شبکه اجتماعی‌تان در سرویس گوگل آپلود خواهد شد؛ درنتیجه همیشه یک نسخه‌ پشتیبان از عکس‌های به اشتراک گذاشته در فیسبوک خواهید داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا