نرم افزار و اینترنت

ابزار جدید سامسونگ برای ساخت تم اختصاصی One UI

سامسونگ به تازگی از اپلیکیشن جدیدی با نام Theme Park در گلکسی استور منتشر کرده که امکان ساخت تم اختصاصی برای رابط کاربری One UI را گوشی های گلکسی را فراهم می کند. شما می‌توانید یک تم سفارشی ساخته و از رابط کاربری باب میل خود در گوشی‌تان استفاده کنید. اپلیکیشن Theme Park یک برنامه‌ جدید بخشی از خانواده Good Lock است که رنگ‌های غالب از تصاویر پس‌زمینه را استخراج می‌کند تا شما بر اساس آن سبک و رنگ تم خود را تنظیم کنید.

برای ساخت تم اختصاصی کافیست که یک تصویر پس زمینه را از گوشی انتخاب کرده و اپلیکیشن به طور خودکار رنگ های اصلی تم را به رنگ غالب در آن تبدیل می کند. این شناسایی برای تغیین رنگ مواردی همچون آیکون‌های تنظیم سریع در سایه نوتیفیکیشن انجام می‌شود و با ترکیب رنگ‌های مختلف٬ رنگ متن٬ پس زمینه‌ منوها و مواردی بیشتر به رنگ و طرح دلخواه شما درخواهد آمد.

علاوه بر این، امکان انتخاب پس زمینه روی آیکون اپلیکیشن ها و تغییر رنگ نام آنها در صفحه اصلی و فهرست اپلیکیشن ها نیز برای کاربران فراهم شده است. هر پوسته‌ای که شما می‌سازید روی دیوایس شما ذخیره خواهد شد و می‌توانید در بخش Wallpapers and Themes در صفحه‌ تنظیمات گوشی خود٬ آن را فعال یا غیرفعال کنید. در حال حاضر شما قادر به اشتراک‌گذاری تم ساخته شده توسط خود با دیگر کاربران نیستید. گرچه ما تصور می‌کنیم سامسونگ به زودی این قابلیت را نیز امکان‌پذیر می‌کند.اگر شما هم جزو کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ هستید٬ هم اکنون می توانید با رفتن به Galaxy Store روی گوشی خود٬ اپلیکیشن تم پارک را دانلود کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

14 دیدگاه

  1. چجوری باید تم درست کنیم و توی گلکسی تم به اشتراک بزاریم؟

    و اینکه من این برنامه رو دان کردم عکس پس زمینه رد تار میکرد
    و مثل تم ها تو تم گلکسی نمیشه درست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا