موبایل و تبلت

موتورولا وان هایپر با دوربین سلفی جهنده 32 مگاپیکسلی معرفی شد

موتورولا (زیر مجموعه لنوو) امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام وان هایپر (One Hyper) رونمایی کرد. این گوشی دارای نمایشگری با حاشیه های بسیار کم، دوربین سلفی جهنده است.یکی از ویژگی های مهم این گوشی، استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ 32 مگاپیکسلی است. گوشی وان هایپر از صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل استفاده کرده و 90 درصد از حاشیه های بدنه را پوشش داده است.

در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین دوگانه هستیم که سنسور اصلی 64 مگاپیکسل بوده و دارای قابلیت های Night Vision و Quad Pixel می باشد. در کنار سنسور 64 مگاپیکسلی نیز، یک سنسور اولتراواید با زاویه دید 118 درجه به همراه سیستم لیزری که حتی در تاریکی نیز تمرکز دارد. دوربین اصلی این گوشی همچنین به قابلیت CameraX API گوگل مجهز بوده که بدان معناست از اپلیکیشن های شخص ثالث همانند اینستاگرام پشتیبانی کرده و به کمک هوش مصنوعی می توان عکس هایی در حالت مختلف نظیر HDR، Night Vision و Portrait Mode ثبت کرد.

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند. این بدان معناست که کاربران می توانند گوشی وان هایپر ار طی مدت 30 دقیقه تا 75 درصد شارژ کنند. از سوی دیگر، گوشی مذکور به پردازنده کوالکام هشت هسته ای اسنپدراگون 675 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی تا 1 ترابایت مجهز شده است. به لحاظ نرم افزاری نیز موتورولا از سیستم عامل اندروید 10 برای گوشی استفاده کرده است.

گفتنی است که این گوشی قرار است در رنگ های Deepsea Blue, Dark Amber و Fresh Orchid عرضه می شود. همچنین قیمت این گوشی 400 دلار اعلام شده و از امروز در آمریکا در سایت موتورولا در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا