موبایل و تبلت

انتشار اولین رندرهای گوشی میان‌رده وان‌پلاس ۸ لایت

در ماه اکتبر سال جاری میلادی شاهد انتشار رندرهایی از طراحی پرچمداران وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو بودیم که به گفته منابع معتبر در سه ماهه دوم سال 2020 معرفی خواهند شد. رندرهای سه بعدی وان پلاس 8 لایت توسط افشاگر معروف با نام کاربری OnLeaks منتشر شده است که پیش از این رندرهای مربوط به وان پلاس 8 و 8 پرو را منتشر کرده بود.

این گوشی از اندازه ۱۵۹.۲ در ۷۴ در ۸.۶ میلی‌متر بهره می‌برد و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به طراحی گلکسی اس ۱۱ دارد. مشخصا، از لحاظ شباهت بین آن‌ها می‌توانیم به ماژول دوربین و حفره نمایشگر در بخش فوقانی پنل جلویی اشاره کنیم. در ماژول دوربین شاهد دو دوربین هستیم که با توجه به رویکرد اتخاذ شده از جانب گوشی‌هایی مانند گلکسی S10e و آیفون ۱۱ احتمالا با دوربین‌های نرمال و اولترا واید روبرو خواهیم شد.

از دیگر ویژگی‌های ظاهری وان پلاس ۸ لایت نباید پورت USB-C را از قلم بیندازیم و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ بدنه قرار دارند و سمت راست بدنه هم دکمه پاور دیده می‌شود. در این میان، اثری از جک هدفون نیست و با توجه به فقدان حسگر اثر انگشت فیزیکی، به احتمال زیاد با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر (و البته نمایشگر اولد) سروکار داریم. در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری، تاریخ عرضه و قیمت آن اطلاعاتی در دست نداریم و باید برای انتشار گزارش‌های بیشتر منتظر بمانیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا