موبایل و تبلت

هواوی سیستم عامل هارمونی را سال آینده برای موبایل‌هایش عرضه می کند

هواوی به‌تازگی اعلام کرده است این شرکت قصد دارد سال آینده تعداد بیشتری از محصولات خود را به سیستم‌عامل هارمونی (Harmony) مجهز کند و آن را در داخل و خارج از کشور ترویج دهد.

این در حالی است که این شرکت در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی ۲۰۱۹ اعلام کرد هیچ برنامه ای برای عرضه موبایلی با سیستم عامل هواوی ندارد. اما چنگلو در سخنرانی جدیدش به طور واضح توضیح داد هارمونی او اس جایگزین اندروید نمی شود. علاوه بر آن او توضیح داد اندروید همچنان گزینه برتر هواوی برای سیستم عامل موبایل است و در بیشتر دستگاه های این شرکت به کار خواهد رفت.

یکی دیگر از نکات جالب دیگری که در مورد این سیستم عامل مطرح شده٬ عرضه‌ جهانی آن است؛ بنابراین هارمونی او اس فقط مختص به بازار چین نخواهد بود. این پلتفرم تا ماه آگوست سال آینده در قالب یک سیستم عامل متن باز در دسترس عموم نیز قرار می‌گیرد که با توجه به موضع اخیر هواوی کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

جالب آنکه به نظر می رسد شرکت هواوی برنامه های زیاد و بلندپروازانه ای برای هارمونی او اس دارد.  به گفته چنگلو این سیستم عامل از آگوست سال آینده میلادی به طور رسمی با منبع باز(اوپن سورس) برای عموم عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا