نرم افزار و اینترنت

ویژگی حالت مترجم به دستیار صوتی گوگل اسیستنت افزوده شد

گوگل قابلیت حالت مترجم گوگل اسیستنت دستیار صوتی خود را برای گوشی‌های هوشمند عرضه کرد. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد صحبت‌های خود را به صورت مستقیم در حین مکالمه کردن به زبان دلخواه ترجمه کنید.

این ویژگی برای تمامی‌دارندگان دستگاه‌های مجهز به دستیار صوتی گوگل اسیستنت قابل استفاده است و می‌توانند از آن برای ترجمه مکالمات خود استفاده نمایند. به به لطف این قابلیت جدید می توانید به صورت شنیداری و بصری به صورت زنده 44 زبان زنده دنیا را ترجمه کنید. به گفته گوگل برای فعال کردن این قابلیت کافی است که کاربر عبارت کلیدی “Hey Google, be my German translator” یا “Hey Google, help me speak Spanish” را پس از فعال کردن دستیار صوتی به زبان بیاورند، پس از آن دستیار صوتی گوگل مکالمات را برای شما به زبان مورد نظر ترجمه خواهد کرد.

پس از فعال شدن حالت مترجم دستیار صوتی هوشمند گوگل مکالمه شما به صورت خودکار ترجمه و با صدایی بلند پخش می‌شود. هم‌چنین هنگام انچام فرآیند ترجمه می‌توانید از پاسخ‌های هوشمند نمایش داده شده روی صفحه گوشی استفاده کنید تا سرعت مکالمه افزایش پیدا کند. حالت مترجم پیش‌تر تنها در اسپیکر هوشمند گوگل هوم در دسترسی بود. با این حال از امروز کاربران اندروید و iOS نیز می‌توانند از این ویژگی کاربری استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا