موبایل و تبلت

گلکسی اس 11 به دوربین 108MP با قابلیت ادغام پیکسل 9 به 1 مجهز است

همانطور که می دانید، سامسونگ تصمیم دارد که پرچمدار بعدیش را در تاریخ 28 فوریه در سان‌فرانسیسکو آمریکا رونمایی کند. همانطور که در توییت یکی از منابع معتبر در زمینه اخبار سامسونگ می بینید، گفته می شود دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی اس ۱۱ پلاس از ویژگی ادغام ۹ پیکسل در یک پیکسل بهره می برد و به این صورت می تواند عکاسی ۱۲ مگاپیکسلی را با پیکسل های ۲.۴ میکرونی انجام دهد.

شواهد موجود حاکی از آن هستند که سامسونگ به‌دنبال بهبود سنسور تله‌فوتو با استفاده از ماژول زوم اپتیکال پریسکوپ خواهد بود که بر روی یکی از دو دوربین تله‌فوتو گلکسی S11 پلاس استفاده خواهد شد. قرار است یکی از دوربین‌های تله‌فوتو، دارای زوم اپتیکال 2x و دیگری (ماژول پریسکوپ) دارای زوم اپتیکال 5x باشد. حالا اکانت توییتری Ice Universe که بدون شک یکی از مشهورترین افشاگران حوزه تکنولوژی است، رندر جدیدی از ماژول دوربین این گوشی منتشر کرده که در آن می‌توانیم چینش دوربین‌ها در نیمی از این ماژول را مشاهده کنیم و در ضمن باید به دوربین پریسکوپی هم اشاره کنیم.

چند ماه قبل، سامسونگ شرکت Corephotonics را با پرداخت مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار تصاحب کرد. این شرکت به‌صورت تخصصی در زمینه‌ی دوربین‌های پریسکوپی فعالیت می‌کند و در این زمینه با اوپو همکاری داشته است. به‌نظر می‌رسد سامسونگ هم به‌سرعت توانسته از این تکنولوژی برای گوشی‌های گلکسی اس ۱۱ استفاده کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا