شیائومی به تازگی از یک نمایشگر هوشمند جدید با نام Mi AI Touchscreen Speaker Pro 8 رونمایی کرده است. طراحی این نمایشگر هوشمند با الهام از دو نمایشگر گوگل نست هاب/نست هاب مکس گرفته شده است. محصول جدید شیائومی دارای صفحه نمایش لمسی 8 اینچی است و پایه آن اسپیکر قرار گرفته که به صورت منحنی، ظاهری بهتر نسبت به گوگل نست هاب داده است. همچنین دکمه های کنترل صدا و پاور نیز در قاب پشتی سمت راست قرار گرفته و دوربین در بالای نمایشگر تعبیه شده است.

برخلاف نمایشگر هوشمند گوگل نست هاب که در چهار رنگ عرضه شده، شیائومی این محصول را در یک رنگ در اختیار کاربران قرار داده است. شیائومی می گوید که صفحه نمایش 8 اینچی این محصول حدود 36 درصد عملکرد بهتری در مقایسه با نمایشگر 7 اینچی دارد. از سوی دیگر، این شرکت اشاره به رزولوشن تصویر این محصول نکرده، ولی گفته می شود که از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است. همچنین روی نمایشگر یک لایه اولئوفوبی قرار گرفته که جای اثر انگشت روی آن باقی نمی گذارد.

شیائومی همچنین می گوید که این صفحه نمایش برای کم کردن بازتاب نور، به طول کامل لمینیت شده است.بلندگوهای Mi AI Touchscreen Pro Pro دارای سه ساب ووفر است – هر یک از آنها اندازه 50.8 میلی متر و دارای آهنرباهای نئودیمیوم آهن بورون است. شیائومی می گوید بلندگوها به صورت حرفه ای توسط DTS تنظیم شده اند.

همانطور که در ابتدا اشاره شد، این نمایشگر هوشمند دارای یک دوربین برای برقراری تماس ویدیویی است که با مدل های تلویزیون های هوشمند Mi TV Pro 55”, Mi TV Pro 65”, Mi TV 5 Pro 55” و Mi TV 5 Pro 65 برای مکالمات ویدیویی پشتیبانی می کند. این شرکت اشاره کرده که این امکان در بروزرسانی ماه فوریه 2020 در دسترس خواهد بود.

محصول Mi AI Touchscreen Speaker Pro 8 با مجموعه ای از محصولات خانه هوشمند در 28 دسته مختلف را پوشش داده و با 54 مدل مختلف پلتفرم اینترنت اشیا شامل hilips, Viomi, Yellight, Smartmi, Konke و Roborock کار می کند. این اتصال به لطف بلوتوث مش پیشرفته امکانپذیر می کند. شیائومی می گوید این قابلیت که از 31 مارس عرضه می شود، به اجازه می دهد تا دستگاه های خانگی جدید هوشمند را فقط از طریق صدا به صفحه نمایش هوشمند وصل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گجت اطراف خود را از طریق دستگاه پیدا کرده و به آنها متصل شوید. نمایشگر هوشمند شیائومی Mi AI Touchscreen Speaker Pro 8 قرار است با قیمت 599 یوان (حدود 89 دلار) در راهی بازار خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *