اینستاگرام به تازگی قابلیتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده که می توان چند عکس را در قالب یک پست به استوری افزود. این قابلیت جدید Layout نام داشته و هم اکنون برای همه کاربران سراسر جهان در دسترس قرار گرفته و می توانند حداکثر 6 عکس را در قالب یک استوری به اشتراک بگذارند.

استفاده از این ویژگی بسیار ساده بوده و پیش‌بینی می‌شود که مورد استقبال کاربران این اپلیکیشن قرار خواهد گرفت چراکه تاکنون برای استوری‌های با چند تصویر، کاربران می‌بایست از اپلیکیشن‌های جانبی و ساخت دیگر شرکت‌ها استفاده می‌کردند.

به لطف قابلیت Layout، تنها کاری که باید انجام داد، کپی کردن تصاویر از گالری و چسباندن آنها در باکس متن موجود در صفحه استوری است. اینستاگرام با ارائه قابلیت‌ هایی این چنینی قصد دارد تا حتی‌الامکان، حدود یک میلیارد کاربر خود را به استفاده بیشتر از این اپلیکیشن ترغیب کند و در عین حال، استفاده از دیگر اپلیکیشن‌ های جانبی را به حداقل برساند.

اینستاگرام بدلیل محبوبیت بالای Story، به طور پیوسته قابلیت ها و امکانات مختلفی را به این بخش می افزایند، بخصوص Create mode که به کاربران امکانی فراتر گذاشتن یک عکس را می دهد. قطعا، Layout آخرین قابلیت برای استوری‌های اینستاگرام نخواهد بود و در آینده خبرهای بیشتری از این ویژگی پرطرفدار خواهیم شنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *