امروز شرکت هواوی اعلام کرد که حدود 10 میلیون کاربر گوشی های هوشمند این شرکت موفق به دریافت بروزرسانی EMUI 10 شده است. این تعداد همچنین در 33 مدل مختلف گوشی هوشمند این شرکت قرار دارد.

کمتر از یک ماه پیش بود که، این شرکت از دریافت رابط کاربری EMUI 10 برپایه اندروید 10 بر روی یک میلیون گوشی هوشمند برند آنر خبر داده بود. در حال حاضر این بروزرسانی برای تعداد محدودی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های ساخت شرکت آنر و هواوی عرضه شده است، اما با این حال طبق اعلام رسمی هواوی، بیش از 10 میلیون دستگاه در حال استفاده از این رابط کاربری جدید هستند.

انتظار می‌رود که تا نیمه دوم سال 2020 تمام دستگاه‌های هوشمند ساخت آنر و هواوی که در لیست بروزرسانی اندروید 10 قرار دارند، بروزرسانی مربوط به رابط کاربری EMUI 10 را دریافت کنند. بدون شک تعداد کاربران رابط کاربری EMUI 10 در سال 2020 به شکل چشم‌گیری افزایش پیدا خواهد کرد و مرز 15 میلیون کاربر را به راحتی رد خواهد کرد.

پرچمداران میت 30 هواوی اولین دستگاه‌هایی بودند که به رابط کاربری EMUI 10 مجهز شدند و با وجود محدودیت‌‌ها و نبود سرویس‌های رسمی گوگل فروش شگفت‌انگیزی را تجربه کردند. طبق لیست رسمی ، بیش از 30 مدل گوشی هوشمند این شرکت قرار است این آپدیت را دریافت کنند. این گوشی ها همچنین به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که بر اساس آن گروه ها، به روز رسانی را دریافت می کنند.

در حال حاضر، اولین موج گوشی های هواوی برای دریافت بروزرسانی شامل P30 ، P30 Pro ، Mate 20 ، Mate 20 Pro و Mate 20 X و Mate 20 Porsche Edition است. همچنین جدیدترین دستگاه هایی موفق به دریافت این بروزرسانی شده اند، شامل میت 20 ایکس (5G) ، میت RS پورشه دیزاین، میت 10 پورشه دیزاین، میت 10 Pro، میت 10، پی 20 پرو، پی 20، نوا 4e، آنر 20i، آنر 10 چند مورد دیگر می شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *