سخت افزار

رونمایی OWC از حافظه SSD با نام Accelsior 4M2

شرکت OWC به تازگی از حافظه ذخیره سازی SSD موسوم به Accelsior 4M2 رونمایی کرده که با فرم فاکتور M.2 NVMe توسعه داده شده و قادر است به سرعت خواندن اطلاعات بیش از 6000 مگابایت بر ثانیه دست پیدا کند و همچنین در بالاترین کانفیگ دارای ظرفیت فوق العاده 8 ترابایتی است.

حافظه Accelsior 4M2 بهترین راه حل برای ویرایش ویدیوها با حجم سنگین و بازی ها و پردازش های سنگین و همچنین کاربردهای دیگر نظیر واقعیت افزوده، واقعیت مجازی یا واقعیت ترکیبی است. همچنین کاربران دستگاه های مک پرو 2012، مک پرو 2019 و یا 2010 و دیگر موارد، نیز می توانند با بکارگیری از این حافظه جدید بر روی دستگاه های خود به پایداری فوق العاده و سرعت بسیار بالای آن دست پیدا کنند و عملکرد سیستم خود را دگرگون کنند.

این حافظه با اسلات های PCIe 3.0 یا 2.0 نیز سازگار بوده و لپ تاپ‌های مجهز به Thunderbolt 3 نیز به واسطه مبدل این محصول که جداگانه به فروش می رسد، می توانند از عملکرد خیره کننده این حافظه کم نظیر بهره‌مند شوند. OWC این حافظه را به گونه‌ای طراحی کرده تا بتواند از تمام پتانسیل PCIe x4 استفاده کند که باعث میشود این SSD بتواند در عملکرد واقعی به سرعت خواندن اطلاعات خیره کننده 6 گیگابایت بر ثانیه برسد.

نظارت بر عملکرد و سلامت این درایو ذخیره ساز با نرم افزار SoftRAID به آسانی امکان پذیر است. Accelsior 4M2 قابلیت پشتیبانی از TRIM را نیز داراست. OWC این درایو را به هیت سینک نیز مجهز کرده تا از این طریق دمای تولیدی در حین بارگذاری‌های سنگین کاهش پیدا کند و سد عملکرد حافظه نشود. Accelsior 4M2 با قیمت پایه 249.99 دلار برای نسخه 1 ترابایتی تا 519.99 دلار برای ظرفیت 8 ترابایتی از 30 دسامبر روانه بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا