گجت و پوشیدنی

اوپو از ایرفون های بیسیم Enco Free با عمر شارژ باتری 25 ساعته رونمایی کرد

شرکت اوپو امروز در جریان رویداد معرفی گوشی های سری Reno3، از جدیدترین ایرفون های بیسیم خود با نام Enco Free رونمایی کرد. فرکانس پاسخگویی در ایرباد Enco Free به لطف درایورهای ۱۳.4 میلیمتری، از 16 هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز است. این ایربادز همچنین دارای سیستم موقعیت یابی FPC به همراه یک مدار مغناطیسی دوکاناله و دیافراگم کامپوزیتی بوده که برای ارائه بهتر کیفیت صدا بوده و صداها را با تأخیر 120 میلی ثانیه ای به گوش کاربر منتقل می کند.

این ایرفون همچنین به صورت نیم گوش طراحی شده اما برای قرارگیری هر چه بهتر از سر سیلیکونی در سه اندازه مختلف ارائه شده است. از سوی دیگر، هرکدام از این ایرفون ها تنها 4.6 گرم وزن داشته و دارای گواهینامه IPX۴ بوده و به این معنی که می توانید در هنگام کار کردن بدون هیچ گونه نگرانی در مورد عرق، آنها را بپوشید.

ایرفون Enco Free همچنین از قابلیت voice calling پشتیبانی کرده و دارای میکروفون دوگانه با تکنولوژی پرتو و قابلیت نویز کنسلینگ مبتنی بر هوش مصنوعی است. علاوه بر این، ایرفون جدید اوپو دارای بلوتوث 5.0 با برد فاصله 10 متر بوده و از باتری 31 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و با یک کیس پلاستیکی از طریق پورت USB-C شارژ می شود.

اوپو اعلام کرده این هدفون تا در مجموع 15 ساعت در حالت تماس و تا 25 ساعت هنگام پخش موزیک با میزان صدای 50 درصد شارژ نگه می دارد. البته بدون کیس، باتری 410 میلی آمپر ساعتی آن تا 3 ساعت در حالت تماس و 5 ساعت در حالت پخش موسیقی شارژ نگه می دارد.

از سوی دیگر، قاب این ایرفون یک چراغ LED در بخش جلویی و یک دکمه جفت کردن (Pair) در سمت راست داشته و هنگامی که قبلا این ایرفون را با گوشی هوشمند خود همگام سازی می کنید، به محض درآوردن این ایرفون ها از قاب مخصوص، فورا متصل می شود. Enco Free از کنترل لمسی پشتیبانی می کند که با دوبار ضربه زدن می توان پخش آهنگ را قطع و یا دوباره از سر گرفت. ایرفون Enco Free قرار است در رنگ های سفید، صورتی و مشکی با قیمت 100 دلار راهی بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا