موبایل و تبلت

شیائومی از ساعت هوشمند Watch Color رونمایی کرد

شیائومی را به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح تولیدکننده گوشی های هوشمند ارزان قیمت و قابل توجه می‌شناسند. در حالی که این شرکت محصولات دیجیتالی مختلفی در سبد تولید خود دارد، به تازگی از ساعت هوشمند جدید Watch Color رونمایی کرد.

شیائومی واچ کالر در فرم فاکتور دایره‌ای شکل ولی با ظاهری اسپرت و جوان پسند معرفی شده است که از نمایشگری 1.39 اینچی (بدون ذکر فناوری ساخت) با رزولوشن 454 در 454 پیکسل ساخته شده و همه تجهیزات استاندارد مورد نیاز برای یک فعالیت کامل ورزشی را دارد. شما می‌توانید در این ساعت سنسورهای شتاب‌سنج و فشار سنج را ببینید و با توجه به ویژگی ضد آب خاص آن می‌توان حتی در داخل آب و استخر نیز به راحتی از آن استفاده کرد.

اما همانطور که از نام این ساعت برمی‌آید باید رنگ‌ها نقش اصلی در طراحی و ظاهر دستگاه را داشته باشند. به همین دلیل شیائومی بندهای این ساعت را در رنگ‌های بسیار متنوع عرضه خواهد کرد که در تصاویر معرفی آن حداقل سه رنگ نقره‌ای، طلایی و مشکی مورد استفاده قرار گرفته‌اند ولی انتظار داریم تعداد آنها در هنگام رونمایی بسیار بیشتر نیز بشود.

متأسفانه شیائومی هنوز اطلاعاتی در مورد شارژدهی باتری، پردازنده، مشخصات فنی دقیق و البته قیمت عرضه محصول اعلام نکرده، اما به هر حال Watch Color قرار است از ۳ ژانویه سال ۲۰۲۰ راهی بازار چین شود. اگر شایعات به حقیقت بپیوندند، گفته می‌شود Watch Color مشخصاتی مشابه Huami Amazfit GTR دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا