نرم افزار و اینترنت

نمایش بخشی از فروشگاه استیم در اپل واچ با اپلیکیشن Smoke

برای کسانی که به دنبال بررسی دستاوردهای بازی خود در استیم هستند و یا می خواهند از جدیدترین تغییرات فروش ها مطلع شوند نصب اپلیکیشن Smoke روی ساعت هوشمند اپل واچ می تواند بسیار مفید باشد.

این اپلیکیشن قادر است تا بخشی از فروشگاه استیم را از طریق اپل واچ مشاهده نمایید. همچنین کاربران با ورود با حساب کاربری استیم خود می تواندد از جدیدترین اخبار بازی ها با خبر شوند و در صورت در دسترس نبودن رایانه شخصی خود، از طریق برنامه، می توانند، متوجه شوند که کدام از دوستان مشغول بازی کردن است. از سوی دیگر توانایی ذخیره کردن مقاله‌های خبری در این اپلیکیشن وجود دارد. کاربران می‌توانند خبرهای ذخیره‌شده خود را در نسخه iOS این اپلیکیشن مطالعه کنند.

لیست کامل ویژگی‌های اپلیکیشن Smoke به شرح زیر است:

  • امکان نمایش بازی های خریداری شده و مشاهده وضعیت کلی دستاوردها و مدت زمان بازی
  • امکان مشاهده اطلاعات مرتبط این فروشگاه در زمینه بازی‌های شما و دوستان‌تان. این موضوع شامل قیمت‌ها، نقدها، تعداد بازی‌بازان، سبک و … می‌شود.
  • اطلاع از وضعیت آنلاین بودن دوستانی که مشغول بازی کردن هستند.
  • امکان دسترسی با مقالات خبری مرتبط با بازی های شما
  • یک مقاله را لمس کنید تا بدین شیوه در گوشی شما ذخیره شود.
  • نسخه iOS این اپلیکیشن از طریق تغییر رنگ مضمون‌ها و نیز تغییر شکل آیکون، قابل شخصی‌سازی است.
  • امکان به اشتراک گذاری مقالات خبری ذخیره‌شده با دوستان فراهم است.

این اپلیکیشن اکنون در فروشگاه اپل استور در دسترس قرار دارد. فقط توجه داشته باشید که این برنامه توسط شرکت ولو (Valve) توسعه داده نشده، بلکه توسط توسعه‌دهنده‌ای مستقل به نام Damien Sheridan ساخته شده است. بنابراین ممکن است که این اپلیکیشن همانند محصولات شرکت ولو، دسترسی کاملی به پروفایل شما نداشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا