لنوو در آستانه رویداد CES 2020 از جدیدترین محصولات سری Creators رونمایی کرده که شامل لپ تاپ های Yoga Creator 7 و IdeaPad Creator 5 و IdeaCentre Creator 5 است. پرچمدار این سری یعنی Yoga Creator 7 است که شامل پردازنده نسل دهمی سری H اینتل و کارت گرافیک Nvidia GeForce GPUs با Studio drivers است. همچنین این لپ تاپ جدید دارای نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح فول اچ دی پوشش 100 درصدی طیف رنگی گاموت sRGB بوده و از قابلیت Pantone Matching System colors پشتیبانی می کند.

برای بلندگو نیز، این لپ تاپ از اسپیکرهای با قابلیت دالبی اتم بخوردار است. از سوی وزن این لپ تاپ برابر 4.18 پوند بوده و ضخامت آن به 0.64 اینچی می رسد. از طرفی هر دو لپ تاپ IdeaPad Creator 5 همانند لپ تاپ یوگا 7، از نسل دهم پردازنده Core i7 اینتل، نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی و کارت گرافیک Nvidia Geforce GPUs with Studio drivers و موارد دیگر بهره می برد. این لپ تاپ ها نیز 4.85 پوند وزن داشته و در آمریکا شمالی عرضه نخواهد شد.

و آخرین مدل دسکتاپ IdeaCentre Creator 5 است که شامل مشخصاتی همچون پردازنده Core i9 اینتل و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060 بوده و همانند لپ تاپ با رنگ اخصاصی Dark Moss عرضه می شود. این دسکتاپ قرار است از ماه اکتبر 2020 با قیمت پایه 1100 دلار عرضه خواهد شد.

در کنار این موارد لنوو همچنین از مانیتور های جدید با نام های Qreator 27 و Lenovo Q27h رونمایی کرده که هر دو از پنل 27 اینچی برخوردار بوده و مدل رزولوشن 4K 60Hz با پشتیبانی از 98 درصدی طیف رنگی DCI-P3 داشته و مدل دوم نیز نمایشگری QHD 75Hz با پشتیبانی 99 درصدی از Adobe sRGB دارد. مدل اول با قیمت 900 دلار از ماه مارس و مدل دوم نیز با قیمت 350 دلار از ماه آپریل در اختیار کاربران قرار می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *