تنها دو روز به شروع نمایشگاه بین‌المللی CES باقی مانده است. لنوو ساعاتی پیش نسل جدید لپ تاپ های خانواده لنوو تینک پد X1 را معرفی کرد.البته انتظار چندانی از این بروزرسانی‌های سخت‌افزاری نداشته باشید، ولی با این حال همچنان تغییراتی در این لپ‌تاپ‌ها به وجود آمده که علاقه‌مندان به این سری لپ تاپ محبوب را راضی خواهد کرد.

لنوو هر دو مدل لپ تاپ X1 کربن و X1 یوگا را به آخرین نسخه از پردازنده اینتل نسل دهم یا همان Ice Lake مجهز کرده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند رم این دو لپ تاپ را به ۱۶ گیگابایت ارتقا دهند. یکی دیگر از تغییرات جدید در سری لپ تاپ X1، پشتیبانی از ۲ ترابایت حافظه داخلی SSD بوده که نسبت به مدل‌های قبلی افزایشی ۲ برابری داشته است.

لنوو همچنین کیبورد لپ تاپ های خانواده لنوو تینک پد X1 را نیز دستخوش تغییراتی کرده و کلیدهای عملیاتی را به آن‌ها اضافه کرده است تا شروع و پایان صدا از طریق IP Call سریع‌تر انجام شود. با این حال بزرگ‌ترین ویژگی جدیدی که هر دو مدل دریافت کرده‌اند، تجهیز به یک نمایشگر جدید 500 نیت 1080p است که به فناوری PrivacyGuard این شرکت نیز تجهیز شده است. درست مانند نمایشگرهای Sure View اچ پی که دو سالی است سازنده از آن در لپ تاپ‌های خود استفاده می‌شود، این نمایشگرها مانع از این خواهند شد که افراد در اطراف شما نمایشگر شما را به خوبی ببینند.

 لازم به ذکر است تا پیش از این تکنولوژی Privacy Guard تنها در لپ تاپ‌های گران‌تر T480 قابل سفارش بود. همچنین نمایشگرهای ۵۰۰ نیتی نسل جدید سری لپ تاپ X1، نسبت به نسل گذشته تا ۲ برابر روشن‌تر شده و یکی از مهم‌ترین مشکلات کاربران با نمایشگر‌های نسل قبلی را حل کرده است. از لحاظ ورنی نیز X1 کربن حدود ۱.۲ کیلوگرم و X1 یوگا ۱.۵ کیلوگرم است. لنوو همچنین ادعا می‌کند که این دو لپ‌تاپ به ترتیب ۱۸.۵ و ۱۵ ساعت شارژ نگاه خواهند داشت. انتظار می‌رود مدل‌های جدید با قیمت‌های پایه ۱۵۰۰ و ۱۶۰۰ دلاری به بازار عرضه شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *