لپ تاپ

لنوو از لپ‌تاپ گیمینگ Legion Y740S با کارت گرافیک اکسترنال رونمایی کرد

شرکت لنوو در جریان رویداد CES 2020 از لپ‌تاپ گیمینگ Legion Y740S رونمایی کرد. این محصول به‌عنوان ورژن باریک‌تر لپ‌تاپ Legion Y740 طراحی شده است. مدل جدید Y740S فاقد یک پردازنده گرافیکی اختصاصی است و از یک eGPU جدید موسوم به BoostStation بهره می‌گیرد.

بهترین مدل این لپ‌تاپ از پردازنده Core i9 اینتل، ۳۲ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه SSD بهره می‌برد؛ در این میان، در داخل بدنه لپ‌تاپ کارت گرافیک جداگانه‌ای وجود ندارد و فقط دارای گرافیک یکپارچه اینتل است. به همین خاطر کاربران برای اجرای بازی‌های پیشرفته باید از کارت گرافیک اکسترنال استفاده کنند. از دیگر مشخصه‌های آن هم نباید وزن ۱.۹ کیلوگرم و ضخامت ۱۴.۷ میلی‌متری را از قلم بیندازیم.

نمایشگر 15.6 اینچی دستگاه از رزولوشن 4K یا 1080p، روشنایی 600 نیتی و قابلیت پوشش‌دهی 100 درصدی طیف رنگی sRGB برخوردار است. Legion Y740S با برخی قابلیت‌های نه‌چندان معمول برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ نظیر حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور به بازار عرضه می‌شود.

بعلاوه این محصول از 2 درگاه تاندربولت 3 (به‌همراه 2 پورت USB 3.1 نسل 2 مدل Type-A و یک درگاه کارت‌خوان حافظه SD) برخوردار است. GPU اکسترنال از طریق یکی از پورت‌های تاندربولت 3 به لپ‌تاپ متصل می‌شود. لپ‌تاپ لنوو Legion Y740S و BoostStation در ماه مه (May) عرضه می‌شوند. قیمت پایه این لپ‌تاپ ۱۱۰۰ دلار است و کاربران برای خرید مدل پایه BoostStation باید ۲۵۰ دلار بپردازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا