گجت و پوشیدنی

شیائومی از جدیدترین محصولات برند Amazfit رونمایی کرد

برند هوامی (زیر مجموعه شیائومی) امروز در نمایشگاه CES 2020 از جدیدترین محصولاتش شامل ساعت های هوشمند Amazfit و ایربادز بیسیم رونمایی کرد.

Amazfit T-Rex

به سراغ اولین ساعت هوشمند جان سخت معرفی شده، می پردازیم. این محصول جدید دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G بوده و از بدنه‌ای مقاوم در برابر ضربه و آسیب‌های ناشی از سقوط بهره برده و تا 5 متر زیر آب دوام می آورد. ساعت T-Rex مجهز به یک نمایشگر 1.3 اینچی امولد دایره ای با پوشش محافظ گوریلا گلس 3 است. همچنین باتری 390 میلی آمپر ساعتی این ساعت، می توان تا 66 روز در حالت نمایش ساعت شارژ نگه دارد. به گفته این شرکت، بیشترین استفاده از حالت ردیابی GPS است که تا 20 ساعت دوام آورد.

نکته جالب در رابطه با Amazfit T-Rex این است که ۴ دکمه در این ساعت هوشمند تعبیه شده است که به کمک آن‌ها می‌توانید با رابط کاربری ساعت تعامل کنید. ساعت هوشمند T-Rex از سیستم‌های مکان‌یابی GPS، GLONASS و BeiDou نیز پشتیبانی می‌کند تا در هر شرایطی بتوانید به ماواره‌های موقعیت‌یابی متصل شوید.

از دیگر مشخصات این ساعت می توان به نشان دادن اعلان‌ها و سنسور ضربان قلب و پایش خواب و تمرینات ورزشی، اشاره کرد. برای وصل کردن آن به گوشی نیز شیائومی بلوتوث ۵ را در آن تعبیه کرده است. این ساعت هوشمند همچنین با تمامی‌ دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگار است. هوامی هنوز چیزی در رابطه با قیمت Amazfit T-Rex نگفته است ولی به احتمال زیاد زیر ۲۰۰ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

Amazfit Bip S

در کنار تی-رکس، از ساعت هوشمند دیگری به نام آزمافیت بیپ اس (Bip S) نیز رونمایی شد. محصولی که برای آن برچسب قیمتی 70 دلار تعیین شده و از ماه فوریه به دست خریداران خواهد رسید.

این ساعت هوشمند از نمایشگر 1.28 اینچی transflective با رزولوشن 176 در 176 پیکسل و پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن بهره می برد. این ساعت همچنین دارای استاندارد ضدآب IP68، بلوتوث 5.0، سیستم GPS، پایش ضربان قلب و ردبابی حرکات مختلف ورزشی است. از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند می توان به باتری با دوام 40 روزه، وزن 31 گرمی و رنگ های مشکی، نارنجی، صورتی و سفید اشاره کرد.

Amazfit PowerBuds

این هدفون‌های واقعا بی سیم برای افراد فعال و دوستدار ورزش ساخته شده است. از همین رو Amazfit PowerBuds قادر خواهد بود تا علاوه بر پایش تمرینات ورزشی، ضربان قلب شما را نیز اندازه‌گیری کنند. هر گوشی نیز تقریبا وزنی برابر ۷ گرم دارد و هر دو گوشی جمعا حدود ۸ ساعت شارژدهی خواند داشت که رقم شگفت‌انگیزی به حساب می‌آید. کیس این هدفون‌ها نیز می‌تواند ۱۶ ساعت دیگر به شارژدهی Amazfit PowerBuds بیفزاید.

هدفون‌های واقعا بی سیم شیائومی دارای استاندارد IP55 هستند و از تکنولوژی Thru Mode بهره می‌برند که صدای محیط را به داخل گوشی می‌فرستد. این هدفون‌ها ۹۹ دلار قیمت دارند و از ماه دیگر به بازار عرضه خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا