قلم هوشمند اپل که با آیپد به خوبی کار می کند، یکی یکی از قلم های پیشرفته و محبوب کاربران است. یکی از علل این محبوبیت را می توان برخی از حرکات اساسی مانند حرکات دقیق لمسی قلم دانست. اپل به تازگی پتنتی را در موسسه ثبت پتنت کشور آمریکا به ثبت رسانده‌اند که اطلاعات جدیدی در مورد نسل آینده اپل پنسل به ما می‌دهد.

این پتنت که با نام Touch-Based Input for Stylus نام گذاری شده، از چگونگی الصاق یک سنسور لمسی به بدنه این گجت خبر می‌دهد. به کمک این سنسور لمسی، بسیاری از جسچرهای خاص روی آن اجرا خواهد شد. این ثبت اختراع، قلمی با ناحیه ای قابل لمس و قابل انعطاف را توصیف می کند که بسته به قرار گرفتن نوک انگشت شما می تواند حرکات مختلفی را تشخیص دهد.

ژست کشیدن خط، یکی از آنهاست. این حق ثبت اختراع در ادامه تصریح می کند که کاربری که دارای قلم است، نمی تواند با استفاده از دست دیگر خود روی صفحه نمایش تعامل داشته باشد، بنابراین در عوض، حرکات لمسی به داخل قلم اجرا می شود تا بتوانید با استفاده از این حرکات به راحتی صفحه را کنترل کنید. این قلم قادر خواهد بود انواع مختلفی از سطوح را با استفاده از دوربین ضبط کند و سپس هنگام ترسیم آنها را روی صفحه نمایش آیپد نمایش دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *