نرم افزار و اینترنت

فیسبوک رابط‌کاربری جدید سایتش را برای کاربران بیشتری ارائه کرد

فیسوک در تلاش برای ایجاد رنگ های روشن تر و حذف موارد اضافه، رابط کاربری جدیدی وبسایتش خود تحت عنووان The new Facebook طراحی کند. این شرکت چندی روزی که با کمک کاربران شروع به آزمایش رابط کاربری جدید خود کرد. البته در حال حاضر واسط رابط کاربری در دسترس افراد بیشتری قرار گرفته که به صورت تصادفی انتخاب شده اند.

طبق گزارش Cnet، فیس بوک به درصد کمی از کاربران اجازه می دهد تا طراحی جدید را مورد آزمایش قرار دهند. برای این منظور، یک پاپ-آپ برای کاربران خوش شانس ظاهر شده و از آن ها درخواست می شود تا در آزمایش The new Facebook شرکت کنند.

یکی از قابلیت های جدید در این نسخه آوردن حالت تیره یا Dark Mode به رابط کاربری تحت وب است. فیس بوک آماده دریافت بازخوردهای ارزشمند است. بنابراین کاربران در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد برای بهبود این رابط کاربری، می توانند با فیس بوک تماس گرفته و نظرات خود را در میان بگذارند.

اگر کاربری حاضر به شرکت در آزمودن رابط کاربری جدید فیس بوک شده، اما اشکالات فراوانی را در آن پیدا کرده و یا به طور کلی علاقه ای به آن نداشته، می تواند بدون هیچ دردسری به نسخه قبلی بازگردد. به نظر می رسد که در صورت استقبال کاربران برگزیده، رابط کاربری جدید تا قبل از بهار برای تمام افراد قابل دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا